Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تحقق ۱۲۰ درصدی پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در استان خبر داد و گفت: سهمیه استانی در تسهیلات تبصره ۱۸ بطور کامل جذب شده است.

علی تشنه دل در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با اعلام این خبر افزود: در قالب تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ ، ۶۴ واحد صنعتی استان ، بیش از سه هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند که ۱۲۰ درصد از سهمیه استانی در این بخش جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در مجموع بخش صنعت و کشاورزی، ۳۳۴ واحد تولیدی در حدود پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ ( برنامه تولید و اشتغال ) دریافت کرده اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹ ، ۱۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۵۱۵ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است که ۱۰۴ واحد به ارزش حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۴۱۱ واحد به ارزش حدود ۶۸۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه پرونده ۲۵۵ واحد در بانکها در دست بررسی است افزود: با توجه به مصوبه جلسه کارگروه ، بانک‌ها یک هفته فرصت دارند تا نسبت به تعیین تکلیف پرونده های در دست بررسی خود اقدام و گزارش خود را در جلسه کارگروه اعلام کنند.

 تشنه دل ادامه داد: مشکلات یک هزار و ۲۰۳ واحد تولیدی در جلسات کارگروه بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود، ۲۵۸۸ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است و ۷۲ درصد مصوبات اجرایی شده است.

وی با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه عنوان کرد: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال به ۵ واحد صنعتی موافقت و مشکلات بانکی و مالیاتی سه واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان بررسی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سال جهش تولید سال رونق تولید سمنان تسهیلات تبصره ۱۸ میلیارد ریال استان سمنان واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن

بانک دی با انعقاد قرارداد معادل ۸۵۷ میلیارد ریال، ۶۶ درصد از درخواست‌های متقاضیان را به مرحله انعقاد قرارداد مشارکت رسانده است. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی؛ با ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، مجموع سهیمه بانک دی برای 3 سال متوالی (از شهریور 1400 الی شهریور 1403) مبلغ 2750 ملیارد ریال بوده است که این بانک تا تاریخ 10 اردیبهشت سال جاری در بخش «تسهیلات ساخت خودمالکی» مبادرت به انعقاد 21 قرارداد مشارکت برای ساخت 226 واحد مسکونی به مبلغ 857 میلیارد ریال کرده است که تاکنون 200 میلیارد ریال از این مبلغ به متقاضیان پرداخت شده است.

تاکنون 43 درخواست فعال معادل 1286 میلیارد ریال در سامانه وزارت راه و شهرسازی برای بانک دی ثبت شده است که از این میزان تعداد 22 درخواست معادل 499 میلیارد ریال در مرحله رسیدگی و تکمیل پرونده است که بانک دی با انعقاد قرارداد معادل 857 میلیارد ریال، 66 درصد از درخواست‌های متقاضیان را به مرحله انعقاد قرارداد مشارکت رسانده است.

همچنین گفتنی است در بخش نهضت ملی مسکن نیز هیچگونه درخواستی در سامانه برای بانک دی به ثبت نرسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲