Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یارمند، صبح چهارشنبه در نشست کارگروه استانی مدیریت شهری و شهرداران استان یزد که با حضور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد از تهیه و تدوین بودجه و عوارض قانونی شهرداری های استان یزد در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

یارمند ادامه داد: با توجه به سال پایانی شوراهای اسلامی، لازم است شهرداران در انجام حسابرسی سال ٩٩ و سال های قبل تسریع کنند و حداکثر تا پایان خرداد سال آینده فرآیند حسابرسی شهرداری و شورای اسلامی شهرها پایان پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌وی افزود: با توجه با اینکه عوارض کسب و پیشه از حقوق قانونی شهرداری‌هاست و درآمد مناسبی برای شهرداری به شمار می‌رود، شهرداران اهتمام جدی نسبت به دریافت آن در شهرهای خود داشته باشند و گزارش آن را به اداره کل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری ارسال نمایند.

یارمند تاکید کرد: به منظور تسریع در فرآیند سامانه سمیع، همه شهرداران استان حداکثر تا مدت یک هفته اطلاعات خودرویی خود را به اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری ارسال کنند تا پس از جمع‌بندی به اتحادیه حمل و نقل همگانی ارسال شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد گفت: به منظور اصلاح و بازنگری در قانون شهرداری‌ها، شهرداران نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای جمع‌بندی و ارسال به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به اداره کل دفتر امور شهری و شوراها ارسال کنند.

‌یارمند تصریح کرد: شهرداران راهکارها و پیشنهادات خود را برای کمک به سازمان محیط زیست استان برای معرفی صنایع آلاینده و پایش آن به اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری ارسال کنند.

کد خبر 5155298

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد استانداری یزد شهرداری يزد ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر زلزله آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز سی سخت کرونای انگلیسی مشهد شهرستان کرج شهرکرد گرگان شوراهای استانداری امور شهری اداره کل شهرداری ها کل دفتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود

رئیس شورای شهر قم گفت: شورای اسلامی شهر قم، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، میزبان اجلاس رؤسای شورای استان‌ها خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محسن محرری امروز در نشست خبری رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم در آستانه روز شوراها که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر قم در شش دوره فعال با ترکیب نیروهای متعهد، انقلابی و متخصص در راستای رضایت شهروندان تلاش کرده تا عملکرد شایسته‌ای داشته باشد. 

وی ارتباط بیشتر با رسانه‌ها و مردم را رویکرد شورای اسلامی شهر دانست و افزود: تلاش شده است تا در عرصه‌های مختلفی چون مساجد، مجامع عمومی، مجالس و هیئت‌ها و همچنین ملاقات‌های مردمی این ارتباط چهره به چهره حفظ شود و اعضای شورا نیز متعهد و موظف به ارتباط با رسانه‌ها هستند.  

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه نگاه برنامه‌ای در شورا اسلامی شهر حاکم است، تصریح کرد: دقت در تنظیم بودجه به‌طوری بوده که بودجه با رعایت روند رشد منطقی تعرفه که از تورم عقب نماند و فشاری هم به مردم وارد نشود و در این سال‌ها عملکرد بودجه منطبق با بودجه مصوب است.  

وی طرح‌های نیمه‌تمام را از اولویت‌های شورای اسلامی شهر دانست و تأکید کرد: تعدادی از پروژه‌های نیمه‌تمام در هسته مرکزی شهر تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

محرری با بیان اینکه توازن در مناطق از هدف‌های مهم است، گفت: توازن درآمد و توزیع بودجه در مناطق شهری متناسب با نیاز هر محله با توجه به درآمد کلی شهرداری به شکل مناسب و متوازن انجام می‌شود.

 رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه 124 جلسه رسمی در دوره ششم برگزار شده است، عنوان کرد: در طول این مدت 820 مورد لوایح و 78 طرح مورد بررسی قرار گرفته است.  

وی از برگزاری هفتاد و یکمین اجلاسیه مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر مراکز شهرها در ایام دهه کرامت خبر داد و گفت: شورای اسلامی شهر قم، 26 و 27 اردیبهشت، میزبان اجلاس رؤسای شورای استان‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر