Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@07:53:30 GMT

امید به احیای سینماها در اکران نوروز ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۰۵۰۵

امید به احیای سینماها در اکران نوروز ۱۴۰۰

ایران اکونومیست-غلامرضا فرجی مدیر پخش موسسه «بهمن سبز» با ارایه آماری از مخاطبان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد که آمادگی اکران نوروزی ۱۴۰۰ را داریم.

غلامرضا فرجی مدیر پخش «بهمن سبز» درباره استقبال مخاطبان از سینماهای حوزه هنری در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به  گفت: همانگونه که پیش‌بینی می‌کردیم وضعیت استقبال مخاطبان بسیار خوب بود به طوری که طی ۱۰ روز با عنایت به محدودیت ظرفیت سی درصدی، سینماهای ما در سراسر کشور میزبان بیش از ۳۶ هزار مخاطب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حوزه هنری امسال با ۲۵ سینما در ۱۵ استان کشور میزبان مردم در جشنواره فجر بود و برای نخستین بار پردیس‌های سینمایی تازه تاسیس و مجهز عصر جدید گرگان و بهمن شهرکرد هرکدام با ۵ سالن نمایش به روی مخاطبان بازگشایی و رسماً افتتاح شدند که ظرفیت خوبی را به ناوگان سینمایی «بهمن سبز» در سراسر کشور اضافه کردند تا بتوانیم ضمن افزایش گستره سالن‌ها و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های سینمایی، فاصله گذاری اجتماعی را راحت‌تر رعایت کنیم.

مدیر پخش «بهمن سبز» درباره میزان فروش سینماها در تهران گفت: در تهران نیز امسال سینما آفریقا را به زنجیره سینمایی خود اضافه کردیم و با ۵ سینمای آزادی، آفریقا، بهمن، استقلال و سپیده میزبان مخاطبان بودیم که جمعاً حدود ۲۰ هزار مخاطب با رعایت محدودیت ۳۰ درصدی جذب شدند.

فرجی ادامه داد: سینماهای آزادی، بهمن، آفریقا و هویزه مشهد به ترتیب دومین، پنجمین، هفتمین و هشتمین سینمای پرفروش جشنواره فجر بودند و از این حیث حضور سینماهای «بهمن سبز» در میان سینماهای پرفروش در رقابت با پردیس‌های تازه تاسیس اتفاق مبارکی بود.

فرجی با اشاره به وضعیت میزبانی سینماها در اکران نوروزی گفت: ما در پخش «بهمن سبز» چه پیش از جشنواره فیلم فجر با اکران فیلم تازه خود یعنی «دیدن این فیلم جرم است» و چه بازگشایی سینماها در شهرهای با وضعیت پایدار نشان دادیم اراده و تصمیم ما حمایت از سینما و احیای آن است و همین موضوع اساساً مقدمه‌ای برای امکان‌سنجی برپایی جشنواره فیلم فجر شد. هم اکنون نیز مطابق دستورالعمل‌های پیشین پس از جشنواره فیلم میزبان مخاطبان هستیم.

مدیر پخش «بهمن سبز» در پایان اظهار کرد: درباره فیلم‌های نوروزی نیز تلاش و خواست ما فراهم‌کردن ترکیبی جذاب از فیلم‌های مخاطب‌پسند برای نوروز ۱۴۰۰ است تا پس از یک‌سال تعطیلی اکران با اهمیت نوروز، از فرصت پیش آمده در رونق سینما به بهانه جشنواره فجر و بازگشت مخاطب نهایت استفاده را ببریم و سینماها را به احیای نسبی برسانیم. معتقدیم می‌توان نظیر جشنواره فیلم فجر با استانداردهای مشابهی اکران نوروزی را نیز برگزار و در این میان از سلامت و بهداشت مردم عزیز نیز صیانت کرد.

مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر بهمن سبز مدیر پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!

زی‌سان: آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا برخی از مردان در مورد مسائل قلبی گریزان به نظر می‌رسند؟ طالع بینی ممکن است فقط کلید درک این اسرار را داشته باشد. در این نوشته، ویژگی‌های چهار ماه سال را بررسی خواهیم کرد که مردان آن‌ها به سختی عاشق می‌شوند. 

مرد بهمن‌ماهی مرموز

مردان بهمن به طبیعت مستقل و غیر متعارف خود معروف هستند. فعالیت‌های فکری آن‌ها اغلب بر ارتباطات عاطفی ارجحیت دارد، و آن‌ها را به چالشی برای برقراری ارتباط در سطح عمیق‌تر و عاشقانه تبدیل می‌کند. اگر متوجه شدید که به یک مرد بهمن ماهی گرایش پیدا کرده اید، صبر و گفتگو‌های تحریک کننده راه باز کردن قفل قلب او هستند.

مرد دی ماهی گریزان

مردان دی ماهی با جاه طلبی و عملی بودن هدایت می‌شوند. عشق ممکن است در وجود این افراد به دلیل اهداف شغلی عقب‌نشینی کند و باعث شود آن‌ها محتاطانه به نظر برسند و خواندن آن‌ها از نظر احساسی دشوار باشد. برای تسخیر قلب یک مرد دی ماهی، حمایت خود را از جاه طلبی‌های او نشان دهید و احساس مسئولیت خود را به نمایش بگذارید.

رمزگشایی مرد شهریوری تحلیل‌گر

مردان شهریور تحلیلگر و جزء‌نگر هستند. در حالی که این امر آن‌ها را به شرکای قابل اعتماد تبدیل می‌کند، می‌تواند آن‌ها را در مورد فرو رفتن در پیچیدگی‌های عشق نیز محتاط کند. ایجاد اعتماد و نشان دادن قابلیت اطمینان شما گام‌های مهمی در جلب محبت یک مرد باکره است.

مرد مستقل آذر

مردان آذرماه به عشق به آزادی و ماجراجویی معروف هستند. تعهد ممکن است برای روحیات پر جنب و جوش آن‌ها محدودیتی به نظر برسد و آن‌ها را دچار تردید کند. برای تسخیر قلب یک مرد آذرماهی، عشق آن‌ها به اکتشاف را در آغوش بگیرید و به آن‌ها نشان دهید که عشق می‌تواند یک سفر هیجان انگیز باشد.

tags # فال ، طالع بینی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • رکوردشکنی «مست عشق» در روز اول اکران
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟