Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در آیین افتتاح ۳ ایستگاه و رونمایی از تجهیزات سازمان آتش نشانی اظهار کرد‌: بر اساس افق چشم انداز‌ای که سازمان آتش‌نشانی برای خود ترسیم کرده قرار است این سازمان به سازمانی دانش محور، هوشمند و چابک تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام برنامه‌های آتش نشانی در این راستا انجام می‌شود، به گونه‌ای که در سال‌های اخیر تا حد زیادی برنامه‌های خود را پیش بردیم، افزود: یکی از شاخص‌های چابکی زمان، پیمایشی است که نیروهایمان طی می‌کنند.

داوری با اشاره به محدوده تهران گفت: محدوده تهران ۷۰۰ کیلومتر است، اما سازمان آتش‌نشانی تا ۱۴۰۰ کیلومتر محدوده خود را افزایش داده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره سه ایستگاهی که امروز افتتاح می‌شوند، گفت: ایستگاه ۱۳۳ با مشارکت فرمانداری در حریم تهران آغاز به کار می‌کند و این ایستگاه می‌تواند تا حد زیادی داخل شهر را پوشش دهد و فرآیند تکمیل آن با اعتبارات آتش نشانی انجام شده است.

وی ادامه داد: حدود ۳۰ میلیارد تومان فقط هزینه تجهیز کردن ایستگاه آتش نشانی شده است و هنوز پروسه ساخت بسیاری از تجهیزات آتش نشانی در داخل کشور انجام می‌شود.

داوری تصریح کرد: ایستگاه ۱۱۵ آتش نشانی در خیابان سعدی که پرتردد است، راه اندازی می‌شود و با مساعدت شهرداری منطقه ۱۲ ایستگاه ساخته شد، همچنین ایستگاه ۱۱۶ هم در خیابان میرداماد با مساعدت شهرداری منطقه ۳ افتتاح می‌شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: خوشبختانه از لحاظ تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی در شرایط خوبی قرار داریم، طی دو سال اخیر این ششمین ایستگاهی است که افتتاح می‌شود و چهار ایستگاه در حال ساخت هستند و بیش از ۵۰ درصد پیشرفت کردند و قطعا در سال ۱۴۰۰ افتتاح می‌شوند.

وی با اشاره به تجهیزات آتش نشانی بیان کرد: علی‌رغم شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها  تجهیزات بسیار خوبی طی سال‌های اخیر خریداری شده‌ است و تجهیزات شناسایی مواد شیمیایی اهمیت بسیار زیادی دارد و ۲۸۶ هزار ماده را می‌توانند شناسایی کنند.

داوری افزود: در حال حاضر آتش‌نشانان کمبودی در حوزه تجهیزات حس نمی‌کنند و اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: ایجاد سامانه برخط پایش ساختمان‌ها از جمله اتفاقات خوبی بوده است که اکنون به طور کامل افتتاح شده و امیدواریم روزی بتوانیم تمام ساختمان‌های شهر را در سیستم برخط پایش بارگذاری کنیم و در حال حاضر ۶۰۰۰ ساختمان در آن بارگذاری شده‌اند و قرار ما این است که تا آخر سال ۱۰ هزار ساختمان در سامانه بارگذاری شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری تهران مدیریت شهری آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

کد خبر 6098041 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت