Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در بحث آسیب‌های اجتماعی سپاه پاسداران استان لرستان نیز در راستای صیانت از معتادان ورود کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  خرم‌آباد  سردار پاسدار مرتضی کشکولی صبح امروز درمراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمران و محرومیت‌ زدایی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت امام علی (ع) اظهار داشت: امیرالمومنین  علی(ع) مظهر عزم، قدرت، حکمت و صفات خدا بودند و مهمترین سیره ایشان اجرای عدالت و رسیدگی به محرومان و فقراست و امروز نیز  معتادان قشر محروم و مستضعف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز 186 پروژه محرومیت‌زدایی سپاه حضرت ابوالفضل (ع)  لرستان به طور همزمان افتتاح  شد افزود: از تعداد 186 پروژه محرومیت‌زدایی  یک مرکز درمانی،کار، صیانت، اشتغال و کرامت معتادان متحاهر، احداث 140 واحد مسکن محرومین، 5 رشته کانال آب بر کشاورزی، 3 واحد کارگاه خیاطی، یک واحد مسجد،14 واحد پایگاه مقاومت،18 سالن صالحین،2 سالن 9 دی و همچنین 3 رشته آب رسانی آب شرب  افتتاح شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد:با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری  در بحث آسیب های اجتماعی سپاه پاسداران استان لرستان نیز در راستای صیانت از معتادان ورود کرده است.

کمبود مراکز نگهداری معتادان متجاهر در لرستان؛ 48 منطقه حاشیه نشین در استان وجود داردکودکان کار و معتادان متجاهر در شیراز ساماندهی می‌شوند11 هزار معتاد در "رشت" جمع‌آوری شدند

وی بیان کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پس از دو سال  امروز کمپ ماده 16 با  مجموعه کاملی از مراحل  درمان، مهارت، اشتغالزایی و صیانت به بهره‌برداری رسید.

کشکولی با بیان اینکه این کمپ را می‌خواهیم به عنوان یک الگو ارائه دهیم گفت:در این کمپ جز عرصه 8 میلیارد تومان بودجه هزینه شده که 60 درصد  توسط بسیج و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تامین و 50 درصد دیگر خدمات دستگاه‌های خدمات رسان بوده و جز عرصه سپاه نیز  2 میلیارد تومان نیز هزینه  کرده است. 

انتهای پیام/645/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه حضرت ابوالفضل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز پنجشنبه و با هدف شرکت در اجلاسیه شهدای شهرستان باشت، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد.

سردار علی فدوی که با هدف شرکت در اجلاسیه شهدا به باشت سفر کرده، در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کرد.

کد خبر 6094877

دیگر خبرها

  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از موشک‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن