Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

یک کارشناس حمل و نقل با ارسال  تصویر یک نامه به تین نیوز، در مورد آن نوشت: این نامه از سوی شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور خطاب به معاون فنی و زیربنایی سازمان برنامه و بودجه نوشته شده است.

به گزارش تین نیوز، وی افزود: در این نامه تخصیص بودجه برای اجرای سیستم علائم الکتریکی در طرح های احداث راه آهن هم برای تعدادی از محورهای در دست ساخت و هم تعدادی از محورهای در حال بهره برداری، درخواست شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطوطی که بعضا خاتمه یافته اند و بدون علائم به بهره‌ بردار (راه آهن) تحویل شده اند.

او تاکید کرد: راه آهن در سال های متوالی به ناقص بودن یا کیفیت پایین خطوطی که تحویل می گیرد اعتراض کرده اما با بی‌اعتنایی مسئولان وزارت راه و شرکت ساخت مواجه شده است به طوری که چیزی نمانده بود که این غلط جا بیفتد که خط آهن شامل ریل است و بالاست و تراورس و چیزی نمانده بوده که علائم الکتریکی از الزامات احداث خط آهن حذف شود. این در حالی است که راه آهن فقط متولی بهره برداری است و برای احداث خط و ایستگاه و نصب علائم بودجه نمی گیرد.

این کارشناس عنوان کرد: حالا چه شده که شرکت ساخت از مواضع قبلی عقب نشسته و تغییر نگرش داده و وجود علائم را مایه ارتقای ایمنی و موجب پیشگیری از خطای انسانی و سوانح دانسته است؟ پاسخ این سوال در روشن گری است.

او افزود: کارشناسان و دلسوزان صنعت حمل و نقل مکرراً تذکر دادند که این ره ریلیِ بدون علائم که شرکت ساخت می رود به ترکستان است و باید هر چه سریعتر اصلاح شود. کارشناسان گفتند و نوشتند و مسئله را روشن کردند تا همه ببینند. حالا این سماجت کارشناسی بار داده و محصولش این نامه است.

وی گفت: حتی اگر سازمان برنامه با آن مخالفت کند و حتی اگر بودجه کافی کسب نشود و حتی اگر این علائمی کردن، همه خطوط ناقص را شامل نشود،  باید نگارش این نامه را به فال نیک گرفت و آن را نقطه عطفی دانست در اصلاح امور به توصیه کارشناسان.

این کارشناس عنوان کرد: این تجربه همچنین هشداری است به معدود مدیرانی که هنوز در دوران پیشا ارتباطات گیر کرده اند و گمان می کنند با ممنوعیت اطلاع رسانی از سازمان متبوع شان و یا محدود کردن آن به چند کانال خود ساخته و یا تنبیه همکارانشان از بابت ارتباط با رسانه ها، کسی عملکرد آنها را نمی بیند و ناتوانی ایشان در اداره سازمان شان از دید ناظران پنهان می ماند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت راه آهن علائم الکتریکی سیستم علائم الکتریکی حمل و نقل راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا صباغیان نماینده بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در صحن علنی روز سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی که به عنوان مخالف جدول ۲۱ لایحه بودجه ۱۴۰۳ مطالب خود را مطرح کرد گفت که ما جداول بودجه را که در صحن مجلس در حال بررسی است در سیستم نداریم.

بنابر روایت ایرنا، وی اظهار داشت: ما این موضوع را به بخش فنی مجلس هم گفتیم اما جداول در سیستم نمایش داده نمی‌شود بهتر است که ما ابتدا جداول را در سیستم داشته باشیم تا بتوانیم دقیق‌تر و بهتر تصمیم بگیریم و به عنوان موافق یا مخالف رای بدهیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901258

دیگر خبرها

  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • ساخت نخستین سلول مغزی مصنوعی با آب و نمک 
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D