Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@02:12:24 GMT

رویداد مغز شعبده باز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۱۵۳۰

رویداد مغز شعبده باز برگزار می‌شود

هفته آگاهی از مغز امسال با برگزاری رویدادی با عنوان "مغز شعبده باز" از ۹ اسفندماه در کشور آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هفته آگاهی از مغز امسال برای ششمین سال متوالی و همزمان با این رویداد جهانی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و مشارکت و همکاری سازمان‌ها، مراکز علمی، آموزشی و نهادهای مردمی از نهم تا پانزدهم اسفندماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره برنامه‌های متنوعی برای ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی، گسترش آگاهی و شناخت نسبت به ساختار مغز در نظر گرفته شده است که به مدت یک هفته این برنامه‌ها اجرایی می‌شود.

در این هفته تلاش می‌شود با اجرای برنامه‌های گوناگون آموزشی و علمی نسبت به ارتقای بهداشت و توانمند سازی مغز و راه‌های جلوگیری از کاهش توانایی مغز با همکاری سازمان‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش، شهرداری تهران، سازمان بهزیستی، وزارت بهداشت، وزارت علوم و سازمان‌های مردم نهاد اطلاع رسانی شود.

هفته آگاهی از مغز امسال با شعار «مغزت را بشناس» آغاز می‌شود. این رویداد با توجه به شرایط پاندمی کووید ۱۹، بصورت آنلاین در تاریخ نهم اسفندماه در دسترس علاقمندان و دانش پژوهان به ساختار و عملکرد مغز قرار می‌گیرد.

رویداد «مغز شعبده باز» آغازگر برنامه‌های این هفته است که با حضور شش تن از متخصصان و کارشناسان حوزه دانش مغز، به صورت عمومی و رایگان برگزار می‌شود.

کد خبر 477291

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مغز اختلالات مغزی سلامت مغز رویداد جهانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آسیب مغز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی

دیدار تیم های پیکان - استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به یک شرط در استادیوم آزادی  برگزار می شود.

به گزارش مشرق، با برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال که اکنون در صدر جدول قرار دارد و گزینه اول قهرمانی به حساب می آید، در هفته پایانی لیگ برتر میهمان پیکان است و این بازی قرار است در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

چنانچه پیش از برگزاری هفته پایانی تکلیف قهرمانی در لیگ برتر مشخص شده باشد و این عنوان به آبی ها رسیده باشد، سازمان لیگ طبق هماهنگی با باشگاه پیکان، این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل می کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • انسان در سایه آگاهی و دانش به تقرب الهی می‌رسد
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم