Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:51:13 GMT

رسانه‌ها در دوران کرونا مورد کم‌توجهی قرار گرفتند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۲۴۸۷

رسانه‌ها در دوران کرونا مورد کم‌توجهی قرار گرفتند

گروه استان‌ها ــ رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: در دوران کرونا کمترین توجه معطوف به اصحاب رسانه بوده؛ در حالی که آنها همگام با کادر سلامت اقدام به بالا بردن بینش جامعه نسبت به ویروس می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رضا صفری پیش از ظهر امروز در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار داشت: بسیج کشور به فرمان رهبر معظم انقلاب به جهت تخصصی شدن فعالیت‌های خود لبیک گفت و شاخه‌های متنوعی به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیج رسانه کشور امسال هفتمین سال تاسیس خود را پشت سر گذاشت و آن نهال اهداف که در هفت سال گذاشته کاشته شد، اکنون به درختی تناور تبدیل شده که جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از دستاوردهای این سازمان است.

وی افزود: افتخار می‌کنیم به این حجم از نیروهای رسانه‌ای که در تراز انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند. به خود می‌بالیم که این حجم از آثار در این حوزه را می‌بینیم و شاهد تقویت محورهای گفتمان انقلاب اسلامی در استان اصفهان هستیم. 60 الی 70 درصد از رسانه‌ای استان از این جشنواره استقبال کردند و حضور یافتند و نزدیک به 120 نفر در این جشنواره شرکت کردند. همچنین حدود 900 اثر نیز از فعالان رسانه در این جشنواره پذیرفته شد و کیفیت آثار مطابق با  گفته‌های داوران از سطح بالایی برخوردار است و این امر نشان‌دهنده دستاوردهای والای جشنواره است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با بیان اینکه اصحاب رسانه طلایه‌داران و مبارزان اصلی جنگ نرم هستند، گفت: خیال ما بابت مقابله با جبهه دشمنان اسلام که قد علم کردند تا کیان انقلاب اسلامی را به چالش بکشند، آسوده است چرا که فعالان رسانه‌ای توانمندی‌های خود در عرصه جنگ نرم را به همگان اثبات کرده‌اند.

وی ادامه داد: از بسیج رسانه در شهرستان‌ها نیز استقبال زیادی شد، بنابراین از سال گذشته به دنبال عمق‌بخشی به فعالیت‌های بسیج رسانه در سطح استان بوده‌ایم. ما در حال جذب حداکثری فعالان و علاقمندان به حوزه رسانه ساکن در شهرستان‌ها هستیم. باید قبول کرد که پایتخت‌نشینان و ساکنان مراکز استان‌ها کمتر توجهی را به سایر همکاران خود در سایر شهرستان‌ها دارند، بنابراین از مسئولان تشکل‌ها می‌خواهم که جهت تقویت فعالیت‌های خود هم‌افزایی و هم‌اندیشی کنیم تا به جهشی بی‌نظیر در حوزه رسانه برسیم.

گفتمان‌سازی موضوع انقلاب اسلامی محور اصلی جشنواره ابوذر است‌جایزه ویژه "شهید شاملو" جشنواره ابوذر به دفتر استانی تسنیم در استان مرکزی رسید ‌آثار و نفرات برگزیده ششمین جشنواره ابوذر استان گلستان معرفی شدند

صفری اضافه کرد: در حال حاضر 13 کانون فعال در شهرستان‌ها راه‌اندازی کردیم و به دنبال تقویت و اثربخشی بیشتر در سایر شهرستان‌های استان هستیم. باید امکانات و تجهیزات رسانه‌های مستقر در مرکز استان به سایر شهرستان‌ها نیز فرستاده شود.

وی خاطرنشان کرد: کرونا در معیشت همه اقشار جامعه تاثیر گذاشته و اقتصاد بسیاری از مشاغل و تخصص‌ها را تحت تاثیر خود قرار داد. یکی از قشرهایی که به شدت تحت تاثیر شیوع ویروس قرار گرفت و کمتر به آن توجه شد، قشر اصحاب رسانه بود. مسئولان تشکل‌ها و صاحب‌نظران باید رویکردی جدید نسبت به اقتصاد رسانه در پساکرونا و حین کرونا اتخاذ کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: پایداری ویروس کرونا ادامه‌دار است و باید اقدامات جدی در این خصوص انجام داد. اصحاب رسانه همگام با کادر بهداشت و درمان بدون تعطیلی حتی یک روز نسبت به آگاهی‌بخشی اقشار مختلف جامعه در خصوص ویروس کرونا اقدامات موثری انجام داد. در حوزه اصحاب رسانه نیز افرادی بودند که به کرونا مبتلا شدند و متاسفانه به شهادت رسیدند؛ بنابراین از مقام این افراد باید به طور ویژه پاسداری شود.

انتهای پیام/174/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی استان اصفهان اصحاب رسانه بسیج رسانه شهرستان ها رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مهدی عالی زاده افزود: این جشنواره در دو بخش سرود‌های ملی و محلی اجرا می‌شود.

وی گفت: گروه‌های سرود دختران و پسران استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره اجرا می‌کنند.

عالی زاده یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان بیان کرد.

وی افزود: اهداء جایزه به برگزیدگان مرحله استانی در دوبخش دختران و پسران در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسران و همخوان برتر دختران، رهبر برتر و همچنین معرفی گروه‌های برتر به مرحله کشوری را از ویژگی‌های این جشنواره بیان کرد.

دیگر خبرها

  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد