Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فراخوان مهرواره هنری و ادبی ستاره‌های بی‌نشان در قالب آثار نقاشی، عکس، شعر و داستانک برای قدردانی از زحمت‌های مدافعان سلامت و کادر درمان در پاییز  امسال از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

بر این اساس، دلسا نوری، عضو مرکز فرهنگی هنری لارستان استان فارس نیز به عنوان برگزیده این مسابقه در بخش نقاشی نوباوه معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش هنری این مهرواره در ۲ قالب نقاشی برای گروه‌های سنی نوباوه بالای ۴ سال، نوخوان بالای ۷ سال، نونهال بالای ۹ سال، نونگاه بالای ۱۲ سال و نوجوان بالای ۱۵ سال و عکاسی برای گروه‌های سنی نوجوان بالای ۷ سال، نونهال بالای ۹ سال، نونگاه بالای ۱۲ سال و نوجوان بالای ۱۵ سال برگزار شد.

در بخش نقاشی ۱۵۴۱ اثر به دبیرخانه مهرواره رسید که بعد از انتخاب اولیه در ۵ گروه سنی اعلام شده، تعداد ۵۱۴ اثر به مرحله پایانی راه یافت.

بر همین اساس در مرحله‌ی پایانی، در بخش نوباوه ۵ اثر برگزیده و ۲ اثر شایسته تقدیر، در بخش نوخوان ۵ اثر برگزیده و ۳ اثر شایسته تقدیر، در بخش نونهال ۵ اثر برگزیده و ۳ اثر شایسته تقدیر، در بخش نونگاه ۳ اثر برگزیده و ۳ اثر شایسته تقدیر و در بخش نوجوان نیز ۳ اثر برگزیده و ۳ اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مدافعان سلامت اثر برگزیده و ۳ اثر شایسته تقدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم

بچه مسجدی‌ها به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم از بیش از هزار معلم در قم تقدیر کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم، اظهار داشت: ستاد کانون‌های مساجد استان قم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمین در خصوص تکریم مقام معلم در سطح عموم جامعه که فرمودند« اگر افکار عمومی نسبت به این مسئله حسّاس بشود، معلم را بشناسد، قدر معلم را بداند، این در همه‌ این مشکلات اثر خواهد گذاشت؛ ما این را می‌خواهیم. بنده صریحاً وظیفه‌ عمومی را برای تشکر از معلمین عرض می‌کنم، برای اینکه افکار عمومی توجّه به این مسئله پیدا کند. ما باید کاری کنیم که شغل معلمی در دنیا محترم بشود. این به عهده‌ رسانه‌ها است، به عهده‌ صاحبان منابر و جایگاه گفتار عمومی است که شغل معلمی را تعریف کنند برای مردم و تمجید کنند.» یک اقدام متفاوت انجام‌ داد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: مانیز وظیفه داریم تاجای ممکن این روز را بزرگ بداریم چرا که به همان اندازه که معلم را تکریم می کنیم درواقع به کودک و نوجوانی که در مدارس تحصیل می کند ارزش داده ایم، آینده سازانی که قرار است فردا را به بهترین شکل بسازند.

وی تصریح کرد: در همین راستا با توجه به ظرفیت کانون‌های مساجد و کادر نوجوان کانون‌ها، دو سال است که  اقدام به برنامه ریزی برای تقدیر از معلمان و مدیران مدارس کرده است.

 حیدری گفت: این حرکت، حرکتی زیبا، فرهنگ ساز و جریان ساز است که طی آن مدیران کانون‌ها، امامان جماعت و کادر نوجوان دهه هشتادی با حضور در مدارس از معلمین و مدیران مدارس تقدیر کرده و این مسئولیت خطیرو ارزشمند را ارج می‌نهند.

وی افزود: امسال نیز مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با حضور در بیش از 150 مدرسه ضمن تکریم مقام معلم با اهدای لوح تقدیر و هدیه متبرک به بیش از هزار تن از معلمان و مدیران، از مقام شامخ معلمین تجلیل کردند که بسیار مورد استقبال معلمین قرار گرفت.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم تصریح کرد: امیدوارم این حرکت در سال آینده به یک فرهنگ عمومی در سطح کشور تبدیل شود و مساجد بتوانند پرچمدار این حرکت باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • جواد خیابانی: هیچ کدام از تیم های بالای جدول شایسته قهرمانی نیستند / فیلم
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن