Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سیدسعید شاهرخی» روز چهارشنبه در جلسه اعضای ستاد انتخابات استان همدان که با حضور فرمانداران شهرستان های تابعه استان برگزار شد، اظهار داشت: بررسی شاخص‌های ۴۵ گانه خدمت به خوبی نشان می دهد که استان همدان طی سال های اخیر در نتیجه کار و تلاش شبانه روزی دولتمردان و مجموعه مدیریت اجرایی در حوزه های مختلف به ویژه بخش های زیربنایی،  دچار تحولی اساسی و چشمگیر شده هرچند که این خدمات و دستاوردهای بی شمار و کم نظیر آنگونه که شایسته است برای مردم اطلاع رسانی و تبیین نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه استان همدان امروز به یک گارگاه بزرگ عمرانی و سازندگی تبدیل شده، تصریح کرد: خدمات دولت در هشت سال گذشته و به رغم وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی ناشی از تحریم در سطح کشور به ویژه در استان همدان حیرت انگیز است.

استاندار همدان افزود: هرچند که در ابتدای فعالیت دولت، کارهای بر زمین مانده زیادی در استان همدان وجود داشت و تا رسیدن به توسعه مطلوب و آرمانی فاصله داریم، اما موفقیت های دولت با وجود سنگ اندازی ها، اعمال سخت ترین تحریم ها بسیار زیاد و گسترده است که وظیفه داریم برای تقویت روحیه امید و خودباوری این حجم گسترده از خدمات، دستاورد و موفقیت ها را به خوبی اطلاع رسانی و بیان کنیم.

شاهرخی تصریح کرد: خدمات و اقدامات دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف با وجود مشکلات ناشی از تحریم و برخی مانع تراشی ها با مجموع خدمات ارائه شده در ۳۵ سال گذشته کشور برابری می‌کند که این نشاندهنده کار و تلاش شبانه روزی و خدمت صادقانه و خالصانه دولتمردان و مجموعه مدیران اجرایی در سطح کشور از جمله استان همدان است.

وی با اشاره به اینکه برخی تعابیر و مفاهیم همچون مطالبه گری مورد سو استفاده قرار گرفته، اظهار داشت: درحالی که مطالبه گری اصلی مطلوب و ارزشمند است اما تعبیر نادرست از این مهم منجر به نادیده گرفتن بسیاری از خدمات و موفقیت های بزرگ و قابل توجه دولت می شود.

استاندار همدان تاکید کرد: در مطالبه گیری همانند امر به معروف و نهی از منکر باید ضمن بیان دقیق و درست خوبی ها و موفقیت ها، نقد منصفانه و دلسوزانه نیز مورد توجه باشد، هرچند که بسیاری برخلاف این رویه عمل می کنند و بسیاری از اقدامات و توفیقات حاصله را نادیده می گیرند.

شاهرخی افزود: تخطئه کردن خدمات و اقدامات ارزشمند دولت و یک جریان با نادیده گرفتن دستاوردها، خیانت به کشور و آرمان ها است چراکه ایجاد یاس و ناامیدی به بهانه مطالبه گری به هیچ وجه زیبنده نیست و مطالبه گری باید منجر به بروز و ظهور آثار مثبت و اثرگذار و تقویت روحیه، امید و انگیزه شود. 

استاندار همدان با اشاره به مشکلات ناشی از همه گیری ویروس کرونا در کل دنیا از جمله ایران، گفت: مجموعه کشور(مردم و مسوولان) سال سختی را در جریان مقابله با ویروس کرونا داشتند ولی به رغم این مشکلات، اقدامات بسیار مهم و قابل توجهی در حوزه های اقتصادی انجام و موفقیت های بزرگی در حوزه عمران و آبادانی کشور حاصل شده که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

*رویداد انتخابات نماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی است 

شاهرخی در ادامه به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: در روزهای پایانی سال پروژه مهم و سرنوشت ساز برگزاری انتخابات سال آینده در کشور آغاز شده، رویدادی که نماد مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار همدان تصریح کرد: در ۴۲ سال گذشته و با برگزاری انتخابات متعدد، مردم با حضوری پرشور و حماسی در پای صندوق های رای به صورت عینی و واقعی نامزدهای موردنظر و اعتماد خود را برای اداره امور کشور انتخاب کردند.

به گفته وی، ایران اسلامی طی چهار دهه گذشته دچار فرا و نشیب هایی زیادی شده و در این مدت انتخاب افراد برای اداره امور کشور نیز براساس رای، خواست و اراده ملت بوده است.

شاهرخی با بیان اینکه مردم همواره براساس علاقه و تمایل خود در انتخابات مشارکت کرده و هیچ اجبار و یا ممانعتی برای حضور افراد وجود نداشته است، تصریح کرد: مجریان انتخابات همواره در نهایت امانت داری از رای و نظر مردم صیانت کرده و منتخبین ملت نیز بر همین اساس در دوره ها و دولت های مختلف و با تفکرات و دیدگاه های متنوع براساس میزان و رای مردم انتخاب و مشخص شده اند.

وی با اشاره به اینکه انتقال قدرت در ایران اسلامی همواره از طریق انتخابات و رای مردم انجام شده است، تاکید کرد: این امر نشان دهنده حاکمیت مردم سالاری دینی و تاثیر عمیق رای و نظر مردم در روند اداره امور کشور است.

*تبیین خدمات و دستاوردهای ارزشمند دولت و نظام زمینه ساز انتخاباتی حماسی و پرشور خواهد شد 

استاندار همدان با اشاره به اینکه رسانه های غربی براساس سیاست های دنیای سلطه همواره به دنبال مخدوش کردن انتخابات و مشارکت حداکثری ملت فهیم ایران اسلامی در پای صندوق های رای بوده و هستند، افزود: شیوه اداره کشور همواره با رای مردم انتخاب شده به نحوی که همواره مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده پشتوانه قوی و مشروعیت و مقبولیت بالای نظام جمهوری اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بوده است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه یکی از اصول مهم انتخابات مشارکت حداکثری مردم است، گفت: دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف به دنبال هجمه، ایجاد فشار و ناامید کردن مردم برای کاهش میزان مشارکت در انتخابات است که البته این توطئه نیز همواره در ۴۰ سال گذشته با حضور پرشور و حماسی مردم در پای صندوق های رای نقش برآب شده است.

به گفته استاندار همدان، ایجاد امید و تقویت روحیه خودباوری در مردم از طریق تبیین درست و واقعی خدمات و دستاوردهای بزرگ و ارزشمند کشور به ویژه در هشت سال گذشته به رغم تمامی مشکلات و محدودیت ها، موجب حضور پرشور و حماسی مردم در صحنه انتخابات و نمایش اقتدار و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

*مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نمایش اقتدار و مقبولیت نظام است 

استاندار همدان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات تاکید دارند، اظهار داشت: تفکر کاهش میزان مشارکت مردم در تضاد جدی با منافع و مصالح ملی و برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب است و مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات نیز نمایش پشتوانه و مقبولیت نظام است که همگان باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

شاهرخی در ادامه با تاکید بر اینکه اعضای ستاد انتخابات استان همدان از معتمدان و متنفذین برای نام نویسی و حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کنند، تصریح کرد: فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب نوید بخش حضور سلایق متنوع در انتخابات است و برای تحقق این مهم و مشارکت حداکثری مردم باید از همه ظرفیت ها(کلام، قدم و قلم) به خوبی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ملاک و محور کار مجریان انتخابات اجرای دقیق قانون و امانتداری است، گفت: مجریان انتخابات براساس قانون، امانت دار رای مردم هستند و در این راستا مسولیت فرمانداران برای جلب اعتماد مردم با هدف افزایش مشارکت بسیار مهم و سنگین است. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و  ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ در کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ توسعه ایران همدان جهش تولید استانداری همدان سید سعید شاهرخی حسن روحانی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ توسعه ایران همدان انتخابات ۱۴۰۰ توسعه ایران همدان جهش تولید استانداری همدان سید سعید شاهرخی حسن روحانی اخبار کنکور مردم در انتخابات استاندار همدان مشارکت حداکثری جمهوری اسلامی حداکثری مردم استان همدان موفقیت ها مطالبه گری سال گذشته رای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی، در توسعه سریلانکا مشارکت کند

رئیس‌جمهوری اعلام کرد که ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی، در توسعه اقتصادی سریلانکا مشارکت کند.

به گزارش شانا، سیدابراهیم رئیسی امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در نشست خبری با همتای سریلانکایی خود با بیان اینکه پس از انقلاب، روابط خوبی بین ایران و سریلانکا برقرار شد، اظهار کرد: این روابط رو به توسعه است و طی گفت‌وگوهایی که با رئیس‌جمهوری این کشور و همکاران وی داشتیم قرار شد همکاری‌ها در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، صنعتی، تجاری و اقتصادی، فرهنگی و علمی و فناورانه بین دو کشور ادامه یابد.

وی از اعلام آمادگی کشورمان برای صدور خدمات فنی و مهندسی خبر داد و تأکید کرد: برای صدور خدمات فنی و مهندسی آمادگی داریم. بی‌شک می‌توانیم در توسعه اقتصادی سریلانکا با صدور خدمات فنی و مهندسی مشارکت کند.

رئیس‌جمهوری تصریح کرد: به مردم و مسئولان سریلانکا می‌گویم که تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده و پیشرفت ادامه داشته است. ایرانِ امروز را می‌توان کشوری پیشرفته و فناور نامید.

رئیسی از تشکیل کمیسیون مشترک میان ایران و سریلانکا خبر داد و گفت: مقرر کردیم با پیگیری وزیران خارجه دو کشور کمیسیون مشترک هرچه سریع‌تر تشکیل شود و سازوکار روابط تجاری، اقتصادی، کشاورزی و علمی فناوری را مورد بررسی قرار دهند و این تصمیم‌ها سریع اجرایی شود.

رانیل ویکرمسینگه نیز در این نشست خبری تصریح کرد: امروز پروژه چندجانبه سد گشایش یافت که ۱۲۰ مگاوات برق را تأمین می‌کند. از ایران برای مشارکت در ساخت این سد و انتقال دانش و فناری ساخت سد قدردانی می‌کنم.

وی با تأکید بر اینکه توانستیم پروژه مشترکی را میان دو کشور به نحو مطلوبی اجرا و بهره‌برداری کنیم بیان کرد: از مردم ایران تشکر می‌کنم و به آنها به‌دلیل دستیابی به فناوری برق و انتقال آب و سدسازی تبریک می‌گویم. انتقال آب و تولید برق از مهم‌ترین مذاکرات نشست‌های امروز بود.

رئیس‌جمهوری سریلانکا حمایت ایران را سبب ثبات اقتصادی در کشور خود دانست و گفت: از این تریبون از حمایت‌های ایران در برابر بحرانی اقتصادی چند سال گذشته کشورمان قدردانی می‌کنم، این حمایت‌ها سبب ثبات اقتصادی در کشورمان شد.

ویکرمسینگه با اشاره به امضای پنج سند همکاری با ایران، افزود: در طول گفت‌وگوهای امروز در نشست‌های دوجانبه مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، تجاری و ... مطرح شد و دو دولت به پنج توافق‌نامه در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، علمی و فناوری ... امضا کردن  تا از این طریق به افزایش مناسبات دو جانبه و ارتباط میاد مردم دو کشور اقدام کنیم. دو کشور در حوزه همکاری در کارگروه اقیانوس هند و نیز سازمان ملل متحد به تفاهم رسیدند؛ گفت‌وگوهای بسیار خوبی هم درباره چالش‌های کنونی جهان داشتیم و در برخی موضوع‌ها توافق کردیم.

گفتنی است که وزیران نفت، نیرو، امور خارجه و فرهنگ و ارشاد اسلامی رئیس‌جمهوری را در این سفر همراهی می‌کنند. در این سفر مگاپروژه‌های برق‌آبی که به همت مهندسان ایران و با هزینه‌کرد کامل دولت سریلانکا احداث شده، با حضور رؤسای جمهوری دو کشور به بهره‌برداری رسید.

دیگر خبرها

  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی، در توسعه سریلانکا مشارکت کند
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت