Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@22:29:07 GMT

زلزله سی‌سخت برق ۱۵ روستای سمیرم را قطع کرد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۳۳۵۹

زلزله سی‌سخت برق ۱۵ روستای سمیرم را قطع کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: درپی وقوع زلزله ۴.۵ ریشتری ظهر امروز در مرز میان استان کهگیلویه و بویراحمدو اصفهان ، برق ۱۵ روستای منطقه پادنای شهرستان سمیرم قطع شد.

به نقل از پایگاه لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر ساعت ۱۲و ۲۳ دقیقه و ۳۱ ثانیه چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی سی‌سخت و چیتاب مرز استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور شیشه‌فروش روز چهارشنبه افزود: با حضور به موقع نیروهای امدادی شرکت‌های خدمات‌رسان پس از ۵۰ دقیقه مشکل برق این روستاها رفع نقص و وصل شد.

وی اضافه کرد: شدت تکانه‌های این زلزله موجب خارج شدن اهالی منطقه پادنای و کُمه سمیرم به فضاهای باز شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: این حادثه هیچ گونه خسارت جانی به همراه نداشته است.

وی با اشاره به اعزام هفت تیم امدادی و ارزیابی به منطقه سمیرم برای بررسی خسارت‌های احتمالی گفت: جمع‌بندی خسارت‌ها بزودی اعلامی می‌شود.

پیش از این شامگاه چهارشنبه ۲۹ بهمن نیز زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه  شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند که این حادثه به بخش‌هایی از شهرستان سمیرم نیز آسیب زد.

شهرستان سمیرم در جوار دامنه های دنا و زاگرس میانی، با ۹۰  هزار نفر جمعیت، در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان و ۱۶۴ کیلومتری شمال یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند