Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز, نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز در رزمایش بزرگ علوی طرح 1465 ویژه ایتام اظهار داشت: خدا در سوره مبارک صف میفرماید نصر من الله و فتح قریب که مطمئن باشید پیروزی نزدیک است و جمع حاضر نیز مقدمه چینی برای پیروزی می باشد.

 وی با اشاره به آیه دیگری از قرآن کریم عنوان کرد: همه ما مسئول هستیم و طبق گفته سعدی شیرین سخن باید بر رعیت رحمت داشت تا در روز بلا, مصیبتی دامن انسان را نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله دژکام با اشاره به مشارکت بسیارخوب خیرین در این طرح بیان کرد: هم‌افزایی و همگرایی افراد و ارگان های مختلف نشان از احساس مسئولیت همگانی می باشد.

وی ادامه داد: مطمئن باشید وقتی دست نیازمندی را می‌گیرید, درموقع نیاز نیز خدا دست شما را خواهد گرفت.

تولیت آستان مقدس شاهچراغ با بیان اینکه کار تمام نشده اذعان داشت: با استقبال مردم و خیرین در ماه رمضان به نام مبارک امیرالمومنین نیز کمک هایی را برای ایتام, فقرا و مستمندان خواهیم داشت.

وی افزود: در طی یک سال گذشته کمک‌های بسیارخوبی در سطح استان انجام شده و تنها درقالب قرارگاه طبق گفته سردار بوعلی, فرمانده سپاه فجر فارس بیش از دو و نیم میلیون بسته معیشتی در استان توزیع شده است.

نیاز کشور و استان به گسترش فرهنگ ایثار و انفاق

استاندار فارس نیز در رزمایش 1465 ویژه ایتام اظهار داشت: طی سالهای گذشته اقدامات خوب و موثری با محوریت نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز انجام شده که امیدواریم استمرار داشته باشد.
وی با اشاره به کار بزرگ توزیع 14 هزار و 650 بسته معیشتی برای ایتام استان فارس تصریح کرد: مهمتر از توزیع بسته های معیشتی, ترویج فرهنگ انفاق و ایثار است که با کنار گذاشتن منیت ها, اتحاد و همدلی را رقم بزنیم.

عنایت الله رحیمی با تاکید بر لزوم گسترش احساس مسئولیت اجتماعی در سطوح مختلف عنوان کرد: اینکه بتوانیم از مال, دارایی و حیثیت خود برای هم کیش و هم وطن خود بگذریم, کاری بسیار ارزشمند و بزرگ است که نیازمند فرهنگ سازی بیش از پیش می باشد.

وی با تاکید براینکه در مسیر فرهنگسازی هرکه هرچه در دست دارد را باید برای تقویت آن استفاده نماید, اذعان داشت: در اثر تحریم های ظالمانه و شیوع کرونا فشارهای زیادی به مردم بویژه در حوزه اقتصادی وارد شده که به منظور جبران بخشی از آن تاکنون بیش از 800 میلیارد تومان در طی یک سال گذشته کمک در استان فارس داشته ایم.

استاندار فارس در ادامه با تشکر از همراهی مردم و کادر درمان تصریح کرد: شاهد کرونای جهش یافته در استان هستیم که می طلبد مردم همچنان تمام پروتکلهای بهداشتی را رعایت کرده, از دورهمی ها و مسافرت نیز پرهیز نمایند.

قابل ذکر است که درقالب طرح 1465 ویژه ایتام, 14 هزار و 650 بسته معیشتی در سراسر استان فارس توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه شیراز آیت الله دژکام طرح1465 رزمایش علوی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد

جواد کاکایی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارشی و هشدار سطح نارنجی اداره هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد و بارش سنگین باران در اواخر هفته جاری، گفت : مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز که قرار بود در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار شود که به روز‌های چهارشنبه ۱۹ و پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه جاری موکول شد.

جواد کاکایی افزود: مراسم یادواره شهدای عملیات بازی دراز و صعود سراسری به این ارتفاعات در سالروز این عملیات، هرساله آغازی برای اردو‌های راهیان نور در سراسر کشور است که با حضور بسیجیان و شرکت کنندگانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال هم با همکاری و پشتیبانی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌های همجوار به عنوان معین سرپل ذهاب، مقدمه‌های لازم شامل اسکان، پذیرایی، برنامه‌های فرهنگی و حضور سخنرانان کشوری و لشکری برای برگزاری مراسمی در خور شان شهدای بازی دراز و با حضور مهمانانی از سراسر کشور فراهم شده است.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال بیش از ۴۰ هزار نفر در این برنامه باشکوه حضور داشته باشند و در این رابطه کمیته‌های ۶ گانه برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و آماده برگزاری این همایش با حضور مهمانانی از سراسر کشور هستند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان