Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان بهزیستی کشور میلاد حضرت علی (ع) و روز مددکار اجتماعی تبریک گفت.

خبرگزاری میزان- وحید قبادی دانا در پیامی ۱۳ رجب، ولادت حضرت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز مددکار اجتماعی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است.

به نام خـدا

۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) بزرگ مددکار عالم بشریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک نام‌گذاری روز مددکار اجتماعی در چنین روز مبارکی گویای ارزش والای این حرفه در ایران اسلامی است.

در شرایطی که کشور عزیزمان مسیر دشوار گذر از تحریم‌های تحمیلی قدرت‌های استکباری را با درایت و خردورزی سپری می‌نماید و به یاری پروردگار دانا و حکیم و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تلاش جمعی دولت محترم و مجلس محترم شورای اسلامی حرکت رو به رشد و تعالی را برای گذار از دشواری‌های پدید آمده پیش‌رو دارد، لازم است همگی با همت و تلاش وافر دست به اقدام و عمل برای توسعه روز افزون و زدودن آثار و مشکلات اقتصادی کشور و اجتماع بزنیم. تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای رسیدن به توسعه همه جانبه و جامعه‌ای سالم وتاب آور ایجاب می‌نماید همگی در هر سطحی سبک عملیاتی و مدیریت جهادی را سرلوحه خود قرار داده و برای اعتلای جامعه عزیزمان بکوشیم. چنانچه نگاهی به اهداف و ابعاد توسعه همه جانبه و پایدار داشته باشیم مواردی، چون توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر تامین همبستگی اجتماعی را در بردارد.

در همین راستا به منظور الگوسازی، تغییر ارزش‌ها و نگرش‌ها توجه به حرفه‌های یاورانه از جمله مددکاری اجتماعی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های آنان می‌تواند نقش بسیار کلیدی در دستیابی به تحقق اهداف برنامه توسعه به ویژه توسعه و همبستگی اجتماعی در کشور داشته باشد. شعار روز جهانی مددکاری اجتماعی در سالجاری "من هستم، چون ما هستیم" نیز بیانگر اهمیت این حرفه در همبستگی اجتماعی است. در شرایط حاضر که جهان با بحران ناشی از شیوع کرونا ویروس رو به رو می‌باشد، انتخاب این شعار تأکیدی عمیق بر نقش ارتباط بین آحاد مردم و عزم جمعی در ساخت جامعه‌ای تاب آور و توسعه یافته دارد. در این راستا متخصصین حرفه مددکاری اجتماعی قادرند در جهت گسترش چتر رفاه اجتماعی، تحقق مؤلفه‌های همبستگی اجتماعی، ارتقای سلامت اجتماعی، محافظت در برابر انواع مخاطرات و آسیب‌های اجتماعی، عوامل خطر در محیط زیست، حمایت از گروه‌هایی نظیر زنان، کودکان، سالمندان و همچنین سازمان‌ها، فعالان اجتماعی و سمن‌ها به خوبی به ایفای نقش بپردازند.

بیشتر بخوانید: چرا اورژانس اجتماعی ایجاد شد؟

در پایان ضمن تبریک روز مددکاری اجتماعی به تمامی مددکاران اجتماعی متعهد در سراسر کشور بویژه مددکاران اجتماعی ستاد بهزیستی کشور، مراکز استان‌ها و واحد‌های تابعه و قدردانی از تلاش‌های صادقانه این عزیزان، امیدوارم به لطف خداوند منان شاهد تحقق اهداف توسعه پایدار و همه جانبه، ارتقای رفاه و سلامت اجتماعی در کشور باشیم.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: بهزیستی مددکاری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهزیستی مددکاری مددکاری اجتماعی همبستگی اجتماعی روز مددکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت

‌به گزارش‬ خبرگزاری‬ مهر، ‬ آیت‬ الله‬ «سید‬ ابراهیم‬ رئیسی» ‬ رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌نمایم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه‌های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسالت دارم.

کد خبر 6091273 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها