Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@23:18:19 GMT

ستار صید پانزدهم شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۴۲۰۹

ستار صید پانزدهم شد

در پایان روز نخست رقابت‌های اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان سید ستار صید با قرار گرفتن در جایگاه 15، بهترین رتبه را بین اسکی‌بازان ایران به دست آورد.

به گزارش برنا، در روز نخست مسابقات اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان امروز (چهارشنبه) ملی پوشان ایران به رقابت با دیگر ورزشکاران پرداختند.

ابتدا مسابقات ورودی ۵ کیلومتر زنان با حضور ۴۳ اسکی‌باز برگزار شد که در پایان سمانه بیرامی باهر در جایگاه ۲۳ قرار گرفت، ساحل تیر در رده  سی و یکم قرار گرفت، فرزانه رضا سلطانی و زهرا ساوه شمشکی هم به ترتیب در رتبه‌های ۳۳ و ۳۴ ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مسابقات ورودی ۱۰ کیلومتر مردان برگزار شد که در پایان جایگاه نماینده‌های ایران در بین ۸۶ اسکی‌باز مشخص شد؛ بر این اساس سیدستار صید در جایگاه ۱۵ قرار گرفت که بهترین نتیجه امروز بین اسکی‌بازان ایران بود، دانیال ساوه‌شمشکی رتبه ۳۲ را به دست آورد، یاسین شمشکی چهلم شد و علیرضا مقدید عنوان ۵۶ را به دست آورد.

سمانه بیرامی باهر، ساحل تیر، فرزانه رضا سلطانی، زهرا ساوه شمشکی، سیدستار صید، دانیال ساوه شمشکی، یاسین شمشکی و علیرضا مقدید اسکی‌بازان اعزامی ایران به اوبرستدورف آلمان هستند. همچنین محمدتقی شمشکی سرمربی تیم ملی، احمد کاویان مربی تیم ملی و گلناز ساوجی مربی تیم ملی زنان در این مسابقات هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکی صحرانوردی ساوه شمشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: این دوره از مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد و شهرستان میناب قهرمان مسابقات، ناحیه دو بندرعباس نایب قهرمان و شهرستان بندرلنگه عنوان سومی راکسب کرد.

بیشتر بخوانید: برگزاری اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کشور در بستک

این مسابقات از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز و روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به پایان رسید.

در پایان مسابقات به مناسبت هفته معلم از تمام بازیکنان و عوامل برگزاری با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • همراه با خبرهای ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • مروری بر خبر‌های ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • ستار اورکی از علاقه‌اش به موسیقی فیلم گفت/همکاری با مسعود کیمیایی
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید