Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل مختاری سخنگوی حزب اراده ملت در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه‌های انتخاباتی حزب متبوع خود برای انتخابات سال آینده گفت: حزب اراده ملت برای انتخابات شوراهای شهر و روستا تلاش‌های خوبی را آغاز کرده است. در تلاشیم تا مشارکت خوبی را در شهرها و روستاهایی که نیروهایمان در آنجا حضور دارند را رقم بزنیم، از همین رو برای آنها کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کنیم و در نهایت افرادی که از امکان رای آوری بالایی نسبت به سایر ین برخوردار هستند انتخاب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در حال آموزش هستیم و کمک های فکری و آموزشی بالایی به آنها ارائه خواهیم داد. بنابراین جلسات متعدد، کلاس های آموزشی و هم فکری بالایی با آنها داریم و در نهایت مشخص خواهد شد که کدام یک از این افراد نامزد حزبی ما خواهند بود. البته در انتخابات ریاست جمهوری نامزد اختصاصی نداریم، اما از یک نامزد اصلاح طلب و همسو حمایت خواهیم کرد .

مختاری افزود: نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان یک نهاد تازه‌ است که به تازگی متولد شده و بخشی از برنامه‌هایی هم که دارد این است که حتما بر روی افراد صرفا اصلاح طلب اجماع شود و برنامه های دیگری که دارند را مثبت ارزیابی می‌کنیم؛ البته مستقل عمل کردن ما به این معنا نیست که با این نهاد مخالف هستیم.

سخنگوی حزب اراده ملت گفت: اگر نهاد اجماع ساز در مدت پیش رویش بتواند به هدف مورد نظر خود برسد بسیار خوب است، البته که مدت زمان بسیار کمی داشته و با توجه به عملکردی که در سطح اقتصاد و جامعه وجود دارد و باتوجه به عملکرد مجلس قبل و هم دولت فعلی بعید است که بتوان بدنه اصلاح طلبان را در این انتخابات به صحنه آورد، مگر اینکه اتفاق معجزه آسایی در زندگی مردم رخ دهد، وگرنه در این مدت کم اگر این اتفاقات رخ ندهد بعید است که نهاد اجماع ساز بتواند مردم  را پای صندوق های رای بیاورد.

فعال اصلاح طلب تاکید کرد: با توجه به اینکه دولت روحانی توسط اصلاح طلبان روی کار آمد اما پاسخ درخوردی نسبت به عملکرد او به مردم داده نشده است؛ از همین رو بعید است که اتفاق خاصی رخ دهد، البته از این نظر که به این جمع بندی رسیده اند که دیگر سمت نامزد اجاره ای نروند اقدام مثبتی است، اما اینکه بتواند موجب اجماع مردم شود را کافی نمی دانم زیرا در حال حاضر مردم بیش از هر چیز دیگری نیاز به پاسخ دارند اما تا حالا پاسخ داده نشده که این عملکر ضعیف ناشی از چیست؟ البته حرف هایی زده شده، اما کافی نیست.

بیشتر بخوانید

توهم ریاست جمهوری با لیست‌های خیالی

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 اصلاح طلبان حزب اراده ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ تبلیغات رسمی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و تا ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده است در بازه زمانی تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شوراهای شهر و روستا نقش اساسی و مهمی در کشور دارند
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد