Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سنگالی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش این فصل دیگر امیدی به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس ندارند و هدفی دیگر را دنبال می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سادیو مانه که فصل گذشته با 18 گلی که در لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند، کمک شایانی به لیورپول کرد تا این تیم برای اولین بار در 30 سال گذشته به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها برسد، معتقد است تیم تحت‌هدایت یورگن کلوپ این فصل دیگری شانسی برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش ندارد و آنها هدف دیگری را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سادیو مانه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» برزیل، گفت: پیش از پایان فصل فکر می‌کنم نه‌تنها من، بلکه تک‌تک اعضای تیم اهدافی دارند. در مورد باشگاه هم این موضوع صدق می‌کند. هدف ما از ابتدای فصل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و البته لیگ برتر انگلیس و دیگر جام‌های حذفی بود، اما حالا می‌توانم بگویم که لیگ برتر برای ما تمام شده و قهرمانی در آن خیلی دور از دسترس شده است.

لیورپول که در تمامی چهار بازی اخیر لیگ برتری‌اش تن به شکست داده، در حال حاضر با 40 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر است و با منچسترسیتی صدرنشین 19 امتیاز اختلاف دارد.

مهاجم سنگالی و 28 ساله سرخپوشان مرسی‌ساید افزود: ما همیشه خودمان را باور داریم و هیچگاه تسلیم نمی‌شویم و نمی‌خواهیم دست از تلاش بکشیم، اما منچسترسیتی تیم خوبی است و در حال حاضر در اوج است.

پسر کاپیتان سابق اورتون به لیورپول پیوست

مانه که دو فصل پیش با لیورپول به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: در حال حاضر هدف اصلی‌مان پایان بردن لیگ در جمع چهار تیم برتر است، اما هدف اصلی‌ترمان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است، هرچندکار آسانی در پیش نداریم.

وی تصریح کرد: ما در لیگ قهرمانان با بهترین تیم‌های اروپا روبه‌رو می‌شویم، اما ما اینجا هستیم تا بهترین‌های جهان را شکست دهیم. هر کاری هم که لازم باشد برای پیشروی در لیگ قهرمانان و فتح این جام انجام خواهیم داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی سادیو مانه یورگن کلوپ لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر انگلیس لیورپول منچسترسیتی سادیو مانه یورگن کلوپ لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر انگلیس لیورپول لیگ قهرمانان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر

ایسنا/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: استان کرمان بیش از ۵۰ تیم در رقابت‌های لیگ‌ برتر و بیش از ۱۲۰ تیم در سطح رقابت‌های کشوری دارد.

میثم پاریزی بعدازظهر امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در آئین تجلیل و نکوداشت ۲۰۰ نفر از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: از همه پیشکسوتان ورزشی در همه عرصه‌ها باید تجلیل به عمل آید.

وی با اشاره به وضعیت مناسب فوتبال استان کرمان گفت: بذر این موفقیت‌ها را پیشکسوتان در شرایط سخت کاشتند و امروز ما به عنوان امانتدار میوه آن زحمات را می‌چینیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در ادامه با یادآوری حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در ادامه بیان کرد: امیدواریم قدردان شهدا باشیم و مسیری که جامعه ورزش که با تاسی از شهدا ترسیم می‌کند، همواره در کنار همه افتخار آفرینی‌ها و قهرمانی‌ها قدردان ارزش‌ها باشند.

وی اظهار کرد: استان کرمان از ابتدای سال تا کنون سه قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد به طوری که تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان لیگ برتر ایران شد و تیم فوتبال بانوان خاتون بم دهمین قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد و همچنین هندبال مس کرمان نیز قهرمانی خود را تثبیت کرد.

پاریزی بر لزوم توسعه متوازن زیرساخت‌های ورزشی استان تاکید کرد و گفت: استان کرمان بیش از ۵۰ تیم در رقابت‌های لیگ‌های برتر و بیش از ۱۲۰ تیم در سطح رقابت‌های کشوری دارد.

به گزارش ایسنا، مهدی جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان نیز در این آئین با اشاره به جایگاه کرمان در فوتبال کشور اظهار کرد: فوتبال استان در جایگاه خوبی در کشور قرار دارد.

وی موفقیت را در گرو برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح دانست و بیان کرد: مدیران باید الهام بخش و امیدآفرین باشند. جوانان باید از تجربیات گرانقدر پیشکسوتان استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • معرفی قهرمانان تالوکار قمی
  • صلاح در لیورپول می ماند