Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: برخی از چالش‌های خوزستان در حیطه اختیارات خوزستان است و با منابع استانی قابل رفع و تعدیل است اما برخی از چالش‌ها نیاز به هماهنگی با سطوح ملی دارد؛ در این زمینه باید مسائل و مشکلات به صورت چارچوب‌دار و به خوبی به سطح ملی منتقل شوند تا بتوانیم شاهد حل آن‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد نیکو در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان که امروز (۶ اسفندماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکر هستم که مجددا این توفیق نصیب من شد که در استان خوزستان خدمت و بخشی از عمر کاری خود را در خوزستان سپری کنم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ماموریت سازمان برنامه و بودجه، توسعه است و بی‌شک توسعه کشور به توسعه خوزستان گره خورده است. در دنیا، سه مزیت برای کشور ایران قائل هستند که یکی از آن‌ها وجود نفت و گاز است و دیگری تمدن ایران و مورد سوم نیز قرارگیری ایران در شاه‌راه ارتباط آسیا و اروپا است. نکته جالب توجه اینکه این سه مزیت تماما در خوزستان متبلور است و جایگاه خوزستان را ویژه می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان تصریح کرد: توسعه کشور و استان خوزستان، مرهون گام‌هایی است که از پیش برداشته شده است اما استانی بزرگ با چنین مزیت‌هایی، طبیعتا چالش‌های بزرگی دارد که باید برای حل این چالش‌ها تلاش کرد. همواره باید یک نگاه به فرصت‌ها و یک نگاه به چالش‌های خوزستان داشته باشیم و هر دو مورد را به صورت همزمان مدیریت کنیم.

نیکو افزود: برخی از چالش‌های خوزستان در حیطه اختیارات خوزستان است و با منابع استانی قابل رفع و تعدیل است اما برخی از چالش‌ها نیاز به هماهنگی با سطوح ملی دارد؛ در این زمینه باید مسائل و مشکلات به صورت چارچوب‌دار و به خوبی به سطح ملی منتقل شوند تا بتوانیم شاهد حل آن‌ها باشیم.

وی ادامه داد: باید بتوانیم ظرفیت‌های خوزستان را به ارزش افزوده تبدیل کنیم تا مردم استان از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شوند. باید چالش‌های استان را اولویت‌بندی کنیم و ابتدا چالش‌هایی که در حیطه اختیارات استانی است را با برنامه‌ریزی حل و آنچه در اختیار ما نیست را از سطح ملی کمک بگیریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان افزود: در زمینه مسائل اصلی خوزستان باید برنامه داشته باشیم و از روزمرگی خارج شویم. با هم‌افزایی که با دستگاه‌های اجرایی خواهیم داشت؛ برنامه‌های خوزستان را به صورت جدی دنبال می کنیم. در تقابل با چالش‌های استان نیز می‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم و در روزمرگی قرار نخواهیم گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان سازمان مدیریت و برنامه ریزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان چالش های خوزستان برخی از چالش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد

 

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما؛ محسن برمهانی معاون سیما در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ، به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب شد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش های رسانه ای، از هم اکنون نسبت به تشکیل تیم های لازم محتوایی و اجرایی اقدام نموده و جلسات هماهنگی با شبکه ها و بخش های ذی ربط و همچنین هماهنگی با دستگاه های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

اخذ سیاست ها، چارچوب های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه برنامه های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارائه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتا نیل به کنداکتور ویژه؛ از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تاکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسئولیت قدردانی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • پیری جمعیت امنیت روانی و اجتماعی را به چالش خواهد کشید
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان