Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح چهارشنبه‌های خدمت جهادی بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری در امامزاده زید (ع) تهران برگزار شد.

خبرگزاری میزان - طرح چهارشنبه‌های خدمت جهادی بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری با برپایی هشتمین ایستگاه ارائه خدمات حقوقی و قضایی در روز چهارشنبه تاریخ ۹۹/۱۲/۰۶ به همت حوزه مقاومت بسیج دادگستری کل استان و مشارکت بسیج بخش‌های مختلف حقوقی و قضایی، ازجمله؛ حوزه ریاست قوه قضائیه، دیوان عالی و دادستانی کل کشور، دیوان عدالت اداری، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دادگستری کل استان تهران، دادسرای عمومی و انقلاب تهران، سازمان تعزیرات کل کشور، مرکز وکلای قوه، مرکز آمار و انفورماتیک قوه، شورای حل اختلاف استان تهران، سازمان بازرسی کل کشور و همچنین همکاری تولیت، پایگاه بسیج و هیئت امناء امامزاده زید (ع) تهران، در این مکان مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه قضات، کارشناسان حقوقی و قضایی و وکلای بسیجی با ارائه خدمات حقوقی و قضایی صلواتی به همشهریان عزیز خدمت رسانی نمودند.

شایان ذکر است، سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور و فرمانده مرکز بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری نیز با حضور در این برنامه، به مشکلات حقوقی و قضایی مردم رسیدگی کردند.

ضمنا سید حمیدرضا قریشی، فرمانده محترم بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات با حضور در این برنامه، از زحمات برگزارکنندگان این فعالیت جهادی، تشکر و قدردانی داشتند.

لازم به ذکر است در این طرح، علاوه بر ارائه مشاوره حقوقی و قضایی، برخی از خدمات از جمله، ثبت رایگان ثنا انجام شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: چهارشنبه های جهادی دیوان عالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چهارشنبه های جهادی دیوان عالی حقوقی و قضایی کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم