Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@23:52:09 GMT

عرضه هدست واقعیت افزوده به شکل عینک هوشمند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۵۲۸۲

عرضه هدست واقعیت افزوده به شکل عینک هوشمند

شرکت کوالکوم از تولید هدست واقعیت افزوده به شکل عینک هوشمند خبر داده که دارای امکانات منحصر به فرد و سخت افزاری قدرتمند است.

این هدست که اسمارت ویووئر نام دارد مجهز به پردازنده ایکس آر ۱ اسنپ دراگون بوده و دو نمایشگر ۰.۷۱ اینچی میکرو با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در درون آن نصب شده است.

نرخ تازه سازی این نمایشگرها ۹۰ هرتز بوده و از قابلیت ردگیری سوژه‌ها، دست و غیره نیز برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دو دوربین با دقت یک مگاپیکسل بر روی دو قاب عینک این هدست واقعیت افزوده نصب شده است.

هدست یادشده از دوربین ۸ مگاپیکسلی آر جی بی پشتیبانی می‌کند و امکان اجرای اپلیکیشن‌های گوشی‌ها و رایانه‌ها بر روی آن از طریق اتصال مستقیم وجود دارد. این هدست همچنین با استاندارد مخابراتی نسل پنجم سازگاری دارد و در صورت اتصال به گوشی‌های اندرویدی می‌تواند برنامه‌های مختلف را به صورت دوبعدی نیز اجرا کند.

از هدست تازه کوالکوم می‌توان برای برنامه‌ریزی دورکاری و نیز برگزاری نشست‌های مجازی نیز استفاده کرد. از جمله دیگر امکانات این هدست می‌توان به دو بلندگو، باتری ۲۲۰ میلی آمپری و ۳.۸ واتی، حسگرهای متعدد و غیره اشاره کرد./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳

انتشارات پویانما امسال در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳، با یک عنوان جدید حضور خواهد داشت و قرار است از کتاب «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» به تألیف دکتر علی بوذری در نمایشگاه رونمایی و به بازار نشر عرضه خواهد شد.

به گزارش ایبنا؛ انتشارات پویانما امسال در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳، با یک عنوان جدید حضور خواهد داشت و قرار است از کتاب «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» به تألیف دکتر علی بوذری در نمایشگاه رونمایی و به بازار نشر عرضه خواهد شد.

همچنین کتاب‌های «تاریخچهٔ انیمیشن ایران و جهان»، «۲۰ روش برای طراحی دوخت»، «نشان داشت مجموعه نشانه‌های علیرضا وکیلی»، «آموزش کاربردهای نرم‌افزار کرل دراو x۸ در طراحی گرافیک»، «مبانی هنرهای تجسمی»، «هنر و تمدن در ایران باستان» و «چرخهٔ اقتصاد هنر در ایران» تجدید چاپ می‌شوند.

مهدی رضایی، مدیر انتشارات پویانما در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: همچنین کتاب‌های تازه‌ای همچون «برای حافظان سلامت»، «رابطه رنگ تبعیض ۲»، «آناتومی حروف؛ تطبیق ساختاری تایپ فارسی و لاتین» و «ماه ایرانی»، در نمایشگاه کتاب برای مخاطبین این حوزه به نمایش و در بازار نشر عرضه خواهد شد.

همچنین وی تأکید کرد: انتشارات پویانما امسال هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت مجازی شرکت خواهد کرد و کتاب‌های تجدید چاپ به‌صورت دیجیتالی و محدود در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند
  • کاربرد قفل کرکره برقی هوشمند
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد/ حقوق پاکبانان افزایش یافته است
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها