Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@18:25:19 GMT

مشورت گرفتن از وکلا به صورت تلفنی چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۵۵۳۱

مشکلات حقوقی، از آن دست مشکلاتی هستند که اکثریت مردم در طول زندگی خودشان به شکل های مختلف با آنها درگیری پیدا می کنند. از طرفی درگیری های زیاد مردم با مسائل حقوقی باعث می شود تا پرونده های متنوع و پیچیده زیادی در دادگاه‌ها تشکیل شود. رفع مشکل در این پرونده ها نیازمند مشورت گرفتن با متخصصانی در زمینه‌های مختلف حقوقی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع افراد برای اینکه بتوانند پرونده‌های خودشان را به خوبی به اتمام برساند باید به مشاوران حقوقی مراجعه کنند. نحوه مراجعه به مشاوران حقوقی به صورت های گوناگون می باشد. یکی از بهترین راه هایی که برای مشورت گرفتن از وکلا وجود دارد، مشاوره حقوقی تلفنی است. شما با تماس گرفتن و ایجاد ارتباط با مشاور حقوقی تلفنی می توانید همانند مشاوره حضوری، مشکلات خودتان را با او در میان بگذارید و از او درخواست کنید که بهترین راه را برای رفع مشکلات شما پیشنهاد کند. استفاده از این شیوه مشاوره هرچند معایبی دارد اما با مزایای بسیار زیادی هم همراه می باشد. در ادامه این مطلب توضیحات بیشتری را در مورد مزایای مشاور با وکیل تلفنی خدمتتان بیان خواهیم نمود. پیشنهاد می‌کنیم ما را همراهی کنید تا اطلاعات خودتان را در این زمینه افزایش دهید و در آینده در صورت لزوم از آنها استفاده کنید.

چرا با مشاوران و متخصصان حقوق به صورت تلفنی ارتباط بگیریم؟

همانطور که در ابتدا هم اشاره کردیم استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی مزایای زیادی برای شما به همراه دارد. مشاوره وکیل تلفنی هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی برای شما نخواهد داشت و شما از هر کجای ایران و حتی جهان که تمایل داشته باشید می توانید با حقوقدان مورد نظر خودتان ارتباط برقرار کنید. حتی اگر در شرایط سختی باشید که امکان ارتباط با تلفن ثابت را ندارید هم می توانید به آسانی و با استفاده از تلفن همراه با مشاور حقوقی تلفنی مدّنظر خودتان تماس بگیرید. از دیگر مزایای مشاوره حقوقی تلفنی این است که شما بسیار سریع تر به مشاوره خود دسترسی پیدا می کنید.. زمانی که شما بخواهید به صورت حضوری با یک حقوقدان متخصص صحبت کنید باید وقت ملاقات بگیرید که معمولاً گرفتن وقت ملاقات از مشاوران با تجربه و کار آمد به شدت سخت و زمانبر است و اگر شرایط شما اضطراری باشد، بهتر است از مشاوره حقوقی تلفنی تخصصی استفاده کنید. همچنین زمانی که شما با مشاور تلفنی ارتباط برقرار می کنید، هر آنچه که تمایل داشته باشید را می توانید از او بپرسید و هیچگونه استرسی از این جهت نخواهید داشت در حالی که در مراجعه حضوری ممکن است به دلایل گوناگون، نتوانید برخی از مشکلات خودتان را با وکیل در میان بگذارید و با توجه به این که او هم بر اساس صحبت‌هایی که با او داشته اید به شما مشورت می دهد، به دلیل نگفتن بسیاری از حرف‌ها نتیجه دلخواه شما از مشاوره به دست نخواهد آمد و هزینه‌ای که کرده‌اید بی فایده خواهد بود.

چگونه وکیل تلفنی مناسب را پیدا کنیم؟

با توجه به اینکه ارتباط در مشاوره حقوقی تلفنی به گونه ای است که شما شناختی از کسی که از او مشورت می گیرید ندارید پس باید در انتخاب وکیل تلفنی بیشترین دقت را داشته باشید و در نظر داشته باشید که به چه کسانی برای این منظور مراجعه می کنید. مجموعه های زیادی هستند که در زمینه مشاوره با وکیل تلفنی فعالیت می کنند و تبلیغات زیادی هم در این زمینه دارند اما شما برای مشورت گرفتن از یک وکیل تلفنی باید به مجموعه های معتبر و با سابقه مراجعه کنید. همچنین باید در نظر داشته باشید به سراغ مجموعه‌ای بروید که کمترین هزینه مشاوره حقوقی تلفنی را از شما مطالبه کند. بسیاری از مجموعه ها هستند که هزینه های خارج از عرف می گیرند و در مقابل آن پایین ترین سطح مشاوره را در اختیار مخاطبان خودشان قرار می‌دهد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران تبلیغات تلفن همراه جهان حقوق مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشید مشورت گرفتن وکیل تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم روز ملی شوراها که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در آیات قرآن کریم به اهمیت شورا و مشورت اشاره شده و خداوند در آیه «والذین استجابوا لربهم و اقاموالصلواه و امرهم شوری بی نهم و مما رزقنهم ینفقون» در کنار شورا بزرگترین ارکان دین یعنی نماز را ذکر کرده است.

وی افزود: از سعادت جامعه اجرای عدالت است که قدم‌های زیادی در این راستا برداشته شده است اما باز هم نیاز به استمرار دارد.

وی بیان کرد: خداوند بر پیامبر نیز تاکید داشته که با مردم مشورت کند و در امور مختلف مشورت را مورد توجه قرار دهد.

امام جمعه سنندج وظیفه دولت عدالت مدار را توجه به جامعه و مبارزه با فقر و تبعیض خواند و اعلام کرد: مسؤولان لاید زمینه رفع محرومیت را در جامعه فراهم کنند چرا که جامعه‌ای که در فقر و بیکاری و شکاف طبقاتی باشد شور و مشورت نخواهد داشت.

وی اعلام کرد: کار و فعالیت اقتصادی در برنامه‌ریزی مسؤولان قطعاً وجود دارد اما باید برای رونق اقتصادی از ظرفیت‌ها استعداد جوانان نیز بهره برد و همه ظرفیت‌ها را بکار بست.

ماموستا رستمی خواستار توجه به اشتغال و رفع بیکاری جوانان شد و جهش تولید و رونق اقتصادی را نیازمند توجه و همراهی مسؤولان و مردم دانست.

کد خبر 6090892

دیگر خبرها

  • تخمین بازه زمانی پروسه طلاق در نبود شوهر با مشاوره حقوقی
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • ارتباط ویتامین B12 با جوش و آکنه صورت
  • ۱۰ راهکار ساده برای رفع بوی بد دهان