Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@22:56:17 GMT

هت تریک چلسی در کلین شیت مقابل اسپانیایی ها

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۵۹۸۸

توخل با پیروزی مقابل سیمونه به صف مردان پیروز و تاریخ ساز چلسی اضافه شد...

صدرنشین لالیگا در بخارست، نتوانست بر چلسی غلبه کند و با اشتباه ماریو هرموسو و سوپرگل اولیویه ژیرو، چلسی برنده دیدار رفت شد. توماس توخل امیدوار است در بازی برگشت شاگردانش بتوانند این روند را حفظ کنند.

به گزارش طرفداری با هم نگاهی می اندازیم به آمار های اوپتا از بازی آتلتیکو و چلسی:

توخل پس از روبرتو دی متئو و گاس هیدینک، سومین مربی چلسی شد که در اولین بازی خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، پیروز از زمین خارج می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اتلتیکو مادرید در این بازی، شوت در چارچوب نداشت؛ این اولین بار پس از مارس ۲۰۱۹ (بازی برگشت مقابل یوونتوس) است که آنها چنین آماری در لیگ قهرمانان اروپا ثبت می کنند.  چلسی برای اولین بار در تاریخ خود سه کلین شیت پیاپی مقابل رقبای اسپانیایی ثبت می کند.  ژیرو این فصل ۶ گل در لیگ قهرمانان زده است که این بهترین آمار او در این مسابقات محسوب می شود.  ادوارد مندی، دروازه بان سنگالی چلسی، بیشترین کلین شیت را در لیگ قهرمانان امسال ثبت کرده است (۵ بار)

اخبار داغ 

بهترین گلزنان سال 2021 | مهدی طارمی بالاتر از کریستیانو رونالدو سوشا مکانی پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس و نفت آبادان را بست / سند بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت هالند: لواندوفسکی دیوانه است؛ من یک گل بزنم، او سه گل می زند! اولیویه ژیرو، متخصص خلق شاهکار / کاریکاتور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2001/02،‌ دو تیم بایرلورکوزن و منچستریونایتد در ورزشگاه بای آرنا به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند تا در پایان مسابقه تیم آلمانی با توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف، به فینال گلاسکو صعود کند.

دانلود (41.9MB)

دیگر خبرها

  • توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • دریسن: امیدواریم توماس توخل بایرن مونیخ را با جام اروپایی ترک کند
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!