Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت سوشا مکانی از این باشگاه به پرداخت حدود ۸۰۰ میلیون تومان محکوم شده است.

به گزارش مشرق؛ باشگاه پرسپولیس پس از محکومیت در پرونده شایان مصلح، بار دیگر از سوی کمیته‌های وضعیت و استیناف در پرونده شکایت سوشا مکانی به پرداخت ۷۹۵ میلیون تومان به این بازیکن محکوم شده است.

در این وضعیت و پس از اعلام رأی سوشا مکانی، شایعاتی پیرامون بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت این بازیکن مطرح شده است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد کمیته وضعیت فعلاً تصمیمی برای بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا شنیده می‌شود اختلاف‌نظر فراوانی بین مدیران فدراسیون فوتبال برای بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی تیم‌ها به دلیل پرونده‌های داخلی وجود دارد و قرار است طی یک یا دو روز آینده جلسه مهمی بین مدیران فدراسیون فوتبال برگزار و در این باره تصمیم‌گیری شود.

به گزارش تسنیم، به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال (۱۰ اسفند ماه) مدیران فدراسیون قصد دارند با اخذ تصمیماتی از بروز حاشیه‌های احتمالی جلوگیری کنند و فضای آرامی را پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال به وجود بیاورند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس پرسپولیس انتخابات فدراسیون فوتبال سوشا مکانی نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس سوشا مکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!

باشگاه پرسپولیس از ۲ بازیکن اسبقش شکایت کرد!

به گزارش فارس، در پی انتشار چند استوری در صفحه شخصی، باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت خود شکایت کرد!

این باشگاه از رضا جباری و سپهر حیدری بابت انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌شان شکایت کرده و این دو پیشکسوت باید در این‌باره پاسخگو باشند.

گویا انتشار مطالبی علیه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باعث این شکایت شده است!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی