Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@21:50:22 GMT

نیمه نخستی که 76 دقیقه به طول انجامید (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۶۶۸۹

نیمه نخست دیدار تیم های الدیوانیه و النجف در لیگ برتر عراق به دلیل قطع برق 76 دقیقه به طول انجامید.

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیستم رقابت های لیگ برتر عراق روز گذشته آغاز شد که در یکی از این مسابقات، تیم های النجف و الدیوانیه به مصاف هم رفتند. با توجه به اختلاف کم میان تیم های دوم تا ششم جدول رده بندی لیگ عراق، این دیدار برای دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالیکه النجف در دقیقه 28 توسط ویلسون آکاکپور به گل نخست بازی دست یافت، بازی پس از دقایقی به دلیل قطع برق متوقف شد. تلاش مسئولین استادیوم برای وصل مجدد برق موفقیت آمیز بود ولی این امر زمانی نبرد و زمان قطع و وصلی های ورزشگاه بیش از حد شد.

 


توقف های چندباره این دیدار باعث شد تا بازی النجف و الدیوانیه در نیمه نخست بیش از 30 دقیقه متوقف شده و در نهایت نیمه نخست این بازی در دقیقه 76 به پایان رسید!


زمان شروع و پایان این بازی بیش از 150 دقیقه زمان برد در حالیکه یک بازی فوتبال با احتساب 15 دقیقه استراحت بین دو نیمه، به صورت نرمال حدود 110 دقیقه زمان می برد. این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود النجف به پایان رسید و آنها با 34 امتیاز به رده چهارم رسیدند و با تیم های دوم و سوم الزورا و الشرطه تنها 2 امتیاز اختلاف دارند.

 

عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق نیمه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم

سال 2018 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2017/18،‌ دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف هم رفتند. در حالی که مسابقه رفت دو تیم در مونیخ با برتری 2-1 شاگردان زین الدین زیدان به پایان رسیده بود، این دیدار با گل زودهنگام یاشوا کیمیش در دقیقه 3 آغاز شد تا بایرن با یک گل از میزبان پیش بیفتد. هشت دقیقه بعد اما کریم بنزما با ضربه سر کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

تنها 20 ثانیه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که روی اشتباه اسون اولرایش،‌ بنزما دومین گل خود را در این دیدار به ثمر رساند. در ادامه هامس رودریگز در دقیقه 63 دروازه تیم سابق خود را باز کرد تا شدت حملات بایرن مونیخ در 30 دقیقه پایانی بازی افزایش یابد اما این تلاش ها نتیجه ای نداشت و رئال مادرید در مجموع با نتیجه 4-3 راهی فینال کیف شد.

دانلود (58.9MB)

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود