Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:40:02 GMT

ارتقا بخش زرین آباد دهلران به شهرستان پیگیری می شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۶۷۳۹

ارتقا بخش زرین آباد دهلران به شهرستان پیگیری می شود

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از معتمدان و بزرگان بخش زرین آباد شهرستان دهلران بر پیگیری مطالبات این بخش در حوزه تقسیمات کشوری تاکید کرد و افزود: ارتقا هر منطقه نیازمند داشتن شرایط خاصی است که این فرآیند در حوزه تقسیمات کشوری باید بصورت کامل طبق قانون طی شود.

وی یادآور شد: برای ارتقای یک بخش به شهرستان علاوه بر اینکه باید ۲ بخش و هر بخش ۲ دهستان و چندین روستا را در دل خود جای داده باشند، از نظر جمعیتی و دیگر فاکتورهای اختصاصی نیز باید حائز شرایط لازم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست استانداری ایلام با اشاره به فرآیندی که در ارتقای دیگر نقاط استان صورت گرفته است، اظهار داشت: در بحث شهرستان شدن چوار بیش از ۱۲ سال پرونده‌ این منطقه در دستور کار قرار گرفته بود که در نهایت پس از ملاحظات بسیار به کمسیون امنیتی دفاعی ارجاع داده شد.

وی اضافه کرد: پس از ارجاع پرونده به کمسیون امنیتی دفاعی، روند ارتقا پس از چندین ماه به هیات دولت فرستاده شد و در هیات دولت نیز مورد بررسی قرار گرفت و سرانجام به تصویب رسید.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات هر منطقه براساس جمعیت و اولویت های استان در پروژه های عمرانی توزیع می شود، گفت: در بخش زرین آباد نیز اعتبارات بر همین اساس تخصیص یافته است.

نوذری اضافه کرد: برای سال ۱۴۰۰ ملاحظاتی در خصوص تخصیص اعتبارات بیشتر به این بخش در نظرگرفته شده است.

سرپرست استانداری ایلام ابراز امیدواری کرد: منطقه محروم زرین آباد با تلاش ها و رایزنی متعدد در سال آینده برای رفع محرومیت و همچنین آبادانی تحت پوشش بنیاد مستضعفان کشور قرار می گیرد.

نوذری گفت: در حال حاضر در شهرستان دهلران دو موضوع مهم مطرح است که گروهی خواستار ایجاد فرمانداری ویژه و گروهی دیگر نیز خواستار ارتقا بخش و ایجاد شهرستان دیگر هستند.

وی ادامه داد: مردم شهرستان دهلران باید برای توسعه هم جانبه این منطقه تمام موارد را توام با هم مدنظر قرار دهند.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام دولت تدبیر و امید محمد نوذری دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام دولت تدبیر و امید استانداری ایلام ایلام دولت تدبیر و امید محمد نوذری دهلران اخبار کنکور زرین آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، چنگیز نیازی گفت: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد، یک متخلف زیست محیطی را قبل از هر گونه اقدام به شکار دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه شکاری تک لول غیر مجاز به همراه ١٨ عدد فشنگ و سایر ادوات شکار را کشف و ضبط کردند.

وی اظهارداشت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده قضایی، متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد از دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد