Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@21:51:47 GMT

شاگردان ویسی در جام حذفی به لیگ برتری ها رسیدند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۶۷۴۰

عصر امروز دو بازی از مرحله یک سی و دوم جام حذفی فوتبال ایران دو دیدار برگزار شد و تیم های داماش پارسه تهران و خیبر خرم آباد توانستند خود را به مرحله بعدی برسند

به گزارش طرفداری، از بازی های جام حذفی فوتبال ایران عصر امروز چهار تیم به دیدار یکدیگر رفتند.

در دیدار اول دو تیم داماش پارسه تهران و سردار بوکان دو تیمی بودند که روبروی یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت این تیم تهرانی بود که توانست با حساب دو بر یک از سد تیم بوکان بگذرد و به این ترتیب به جمع شانزده تیم پایانی جام حذفی بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب در این باره اینکه پارسه این روزها در دسته سوم فوتبال ایران حضور دارد و سردار بوکان نیز در دسته دوم به میدان می رود.

دومین دیدار برگزار شده امروز اما بین دو تیم خیبر خرم آباد و شهید قندی یزد بود. این دیدار که پس از گذشت نود دقیقه و سپس یکصد و بیست دقیقه با تساوی کار خود را پیش می بردند در نهایت با ضربات پنالتی تکلیف تیم خود را روشن کردند و در نهایت این تیم خیبر خرم آباد بود که در ضربات پنالتی به برتری برسد تا در مرحله یک شانزدهم نهایی به جمع تیم های لیگ برتری بپیوندد تا در صورت برتری در بازی های بعد بتوانند به مراحل بالاتر برسند.

نکته جالب در تیم شهید قندی یزد هم حضور رضا حسن زاده مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال در به عنوان سرمربی این تیم است که در روزهای اخیر توانست روی نیمکت تیم یزدی بنشیند و امروز نیز برای بار با این تیم در میدان حضور پیدا کند.

 

اخبار داغ 

بهترین گلزنان سال 2021 | مهدی طارمی بالاتر از کریستیانو رونالدو سوشا مکانی پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس و نفت آبادان را بست / سند بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت هالند: لواندوفسکی دیوانه است؛ من یک گل بزنم، او سه گل می زند! اولیویه ژیرو، متخصص خلق شاهکار / کاریکاتور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 

طرفداری| پرسپولیس امروز عصر تمرین کرد و برای بازی فردا به اردو رفت.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند‌. راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند ‌و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود