Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرپرست تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان مرودشت با اشاره به حمایت اداره‌کل بهزیستی فارس از تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان مرودشت، گفت: این تیم با عنوان بهزیستی استان فارس در این مسابقات شرکت کرد.

زارعی افزود: با این کار، انگیزه لازم به افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی داده می شود تا بتوانیم آنها را در رده‌های ملی و  بین المللی مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان افزود : این مسابقات برای اولین بار در مرودشت برگزار شد و از کل کشور، ۲۰ تیم در ۴ منطقه و هر منطقه با حضور ۵ تیم شرکت نمودند.

او ادامه داد : شهرستان مرودشت به عنوان میزبان این مسابقات با تیم خود به نام بهزیستی فارس از منطقه دو که شامل تیم‌های مرودشت، پاسارگاد، شیراز، بروجن و هرمزگان می باشد، حضور یافت.

زارعی بیان کرد: بهزیستی فارس با نتیجه ۳ بر ۱ چکاوک پاسارگاد را شکست داد و در جمع تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور قرار گرفت.

لازم به ذکر است در روز اول این مسابقات، تیم بهزیستی با ۲ برتری، برابر تیم‌های بروجن و هرمزگان در صدر گروه قرار گرفت و در روز سوم با غلبه و صعود تیم بر چکاوک پاسارگاد به مرحله یک هشتم نهایی لیگ دسته اول راه یافت.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: زارعی سرپرست تیم والیبال نشسته معلولان لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ دور برگشت مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور در گروه چهارم این مسابقات با حضور تیمهای مهاباد، ایلام و همدان به میزبانی ایلام برگزار شد که تیم مهاباد امروز در دومین دیدار خود به مصاف تیم همدان رفت و با نتیجه 72-57  حریف خود را شکست داد و به دور دوم این رقابتها صعود کرد.

تیم مهاباد در نخستین دیدار مرحله برگشت هم، با نتیجه88 - 78 مقابل تیم میزبان به پیروزی رسید.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور با حضور ۲۴ تیم و در هشت گروه سه تیمی درحال برگزاری است که در گروه چهارم این مسابقات تیمهای مهاباد، ایلام و همدان با هم رقابت کردند.

در پایان این دوره از مسابقات سه تیم برتر به لیگ دسته یک کشوری صعود خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته