Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نشست سراسری مسؤولین حقوقی جمعیت هلال‌احمر به مناسبت روز وکیل مدافع امروز به‌صورت آنلاین برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور در این مراسم با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر در تمامی بحران‌ها به‌طور شبانه‌روزی در حال امدادرسانی به مردم است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های هلال‌احمر حمایت و خدمت‌رسانی به مردم در تمامی عرصه‌ها و در همه بحران‌ها بوده و در این راه از هیچ کمک و تلاشی دریغ نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم همتی با اشاره به دریافت سند تک‌برگ برای برخی از اموال هلال‌احمر در سطح کشور گفت: برای نخستین بار در کشور سند تک‌برگ برای برخی اموال گرفته‌شده و ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار اسناد املاکی به جمعیت هلال‌احمر بازگشته است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به فرهنگ وقف در جامعه افزود: باید مسؤولین هلال‌احمر در سطح کشور با ایجاد اعتمادسازی مردم را با آرامش خاطر دعوت کرده تا موقوفات خود را به جمعیت هلال‌احمر اهدا کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور با اذعان به اینکه باید از املاک و مستقلات جمعیت هلال‌احمر در سطح کشور صیانت شود، تصریح کرد: هلال‌احمر در سطح کشور دارای املاک و مستقلات بسیار زیادی است که باید موردتوجه قرار گیرد، لذا در تلاشیم تا برای سه هزار و ۳۰۰ ملک هلال‌احمر در کشور سند تک‌برگ تهیه شود.

به گزارش فارس، طبق ارزیابی‌های انجام‌شده، جمعیت هلال‌احمر استان گیلان در جزو ۱۰ استان برتر کشور با رتبه خوب در زمینه حقوقی و املاک قرار گرفت.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: هلال احمر استان گیلان اسناد املاکی سند تک برگ هلال احمر در سطح کشور جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تماشای رودخانه فصلی در دهستان لانو از توابع بخش درح شهرستان سربیشه جان مرد ۵۵ ساله را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، محمدعلی کاوسی با بیان خبر فوق اظهار کرد: بنابر گزارش مرکز هماهنگی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت، گزارشی مبنی بر غرق شدن یک مرد ۵۵ ساله از دهستان لانو، بخش درح شهرستان سربیشه در رودخانه فصلی دریافت شد.

وی گفت: بلافاصله یک تیم از هلال احمر سربیشه برای جست‌وجوی جسد فرد مذکور به محل اعزام و نسبت به بیرون آوردن جسد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این مرد روستایی از بالای سیل‌بند در حال تماشای جاری شدن رود فصلی بود که در اثر سرخوردگی پا، به داخل رودخانه افتاده است.

کد خبر 750891

دیگر خبرها

  • نشست خبری رئیس جمعیت هلال احمر
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • بودجه هلال احمر متناسب با ماموریت‌های محوله نیست
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • ۱۷ استان کشور متاثر از سیل و آبگرفتی/ امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • تا پای جان برای دختر ایران