Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@14:32:58 GMT

لیگ برتر بوکس|برتری پلیمر در فینال زودرس

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۷۹۰۷

لیگ برتر بوکس|برتری پلیمر در فینال زودرس

سومین روز رقابت‌های لیگ برتر بوکس با برتری تیم پلیمر مقابل هیئت بوکس خوزستان پیگیری شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، سومین روز مسابقات لیگ برتر بوکس یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز(چهارشنبه- 6 اسفندماه) با برگزاری چهار دیدار در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک  پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت‌های گروه "الف" ، تیم هیئت بوکس کرمانشاه در یک مبارزه جذاب با حساب 5 بر 3 مقابل بیمه حکمت به برتری رسید. در دیدار سرنوشت‌ساز سنگین وزن پوریا امیری بوکسور ملی‌پوش کرمانشاه با برتری مقابل امیرحسین زینعلی سند برتری تیمش را امضا کرد.

 در دیگر دیدار این گروه باران پل اراک با حساب 5 بر 3 بر خدمات خودرویی قبادی اردبیل چیره شد.

 از رقابت‌های گروه "ب"،  تیم پیشتازان اکو خراسان رضوی با نتیجه 6 بر 2 از سد واریان جهرم فارس گذشت تا نخستین پیروزی خود را دشت کند. 

اما دو تیم قدرتمند پلیمر خلیج‌فارس و هیئت بوکس خوزستان در فینال زودرس این رقابت‌ها رو در روی هم قرار گرفتند.امید احمدی‌صفا و سجاد محمد‌پور دو پیروزی برای پلیمر کسب کردند اما دانیال شه‌بخش بوکسور المپیکی ایران در یک بازی سخت مقابل دمیتری آسانوف به برتری رسید تا حساب کار دو بر یک شود.

مسلم مقصودی و احسان روزبهانی هم دیگر پیروزی‌های خوزستان را کسب کردند، اما سیدشاهین موسوی، میثم قشلاقی و مجید جمشیدوند با بردهای خود باعث شدند تیم پلیمر با حساب 5 بر 3 مقابل خوزستان به برتری برسد.

فردا (پنجشنبه) چهار دیدار دیگر از دو گروه الف و ب برگزار خواهد شد.

لیگ برتر بوکس| برتری مدعیان و شروع مقتدرانه روزبهانی در روز دوم/ رونمایی از بوکسور بلاروسی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوکس بوکس لیگ برتر بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،   استاندار خوزستان گفت: در این نشست  در خصوص پرداخت حق ۴ درصد بیمه برای مشاغل سخت و زیان‌آور مباحث مختلفی مطرح شد و با استعلام از وزارت کار این مساله رفع اختلاف شد به این صورت که در این خصوص باید مفاد پیمان بین کارفرما و پیمانکار مبنای عمل قرار گیرد.

علی اکبر حسینی محراب  افزود: دستورکار دیگر در خصوص مفاصا حساب قرارداد‌های پیمانکاری بود که بنا شد هر قراردادی به شکل مجزا و فارغ از قرارداد‌های دیگر مدنظر قرار گیرد.

وی  ادامه داد: موضوع دیگری که در این نشست مطرح شد  در خصوص معافیت بیمه‌ای کارگاه‌های چند نفری بود. پرداخت حق بیمه این واحد‌ها به این صورت است که ده درصد را کارفرما میدهد و مابقی آن را دولت پرداخت میکند که یک بحثی در این میان قابلیت تفسیر داشت و موجب اختلاف برداشت شد که بنا شد جهت تصمیم‌گیری به مرکز منعکس شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: مسائل مربوط به صادرات و پایانه‌های کشاورزی و صادراتی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی توسط تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف نیز مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی محراب بیان کرد: سال گذشته خوزستان حدود شش میلیارد دلار صادرات داشت و جزو استان‌های برتر کشور از جهت صادرات هستیم و برای افزایش این رقم در سال جاری با کمک بخش خصوصی و مسئولان دستگاه‌ها تلاش خواهیم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف