Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@00:17:47 GMT

ورود به شهرستان باوی ممنوع است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۷۹۴۸

ورود به شهرستان باوی ممنوع است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منوچهر ورناصری فرماندار باوی گفت: ورودی‌های شهرستان باوی از سمت شوشتر و مسجدسلیمان با هدف کنترل ویروس کرونا از امروز مسدود شدند.

او افزود: با توجه به مصوبات استانی ستاد مدیریت کرونا و وضعیت شیوع این ویروس و از آنجا که باوی یکی از ورودی‌های کلان شهر اهواز است، ورودی‌های این شهرستان را مسدود کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورناصری با بیان اینکه تنها خودرو‌های پلاک اهواز و باوی که مشابه هم هستند، می‌توانند وارد شهرستان باوی شوند، اظهار داشت: این اقدام تا عادی شدن شرایط کرونا در شهرستان‌های باوی و اهواز ادامه دارد، البته این شهرستان اکنون در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، اما با توجه به افزایش آمار مراجعان و مبتلایان طی روز‌های اخیر، احتمال دارد در این هفته وضعیت باوی به رنگ نارنجی یا قرمز تغییر کند، به همین دلیل تلاش می‌کنیم بیماری را مدیریت کنیم.

نماینده دولت در شهرستان باوی تصریح کرد: ۲ شهرستان اهواز و شوشتر که همجوار ما هستند اکنون در وضعیت قرمز قرار دارند و این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند، زیرا شهرستان باوی ارتباط تنگاتنگی با اهواز دارد، به همین دلیل از مردم انتظار داریمشیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

ورناصری در پاسخ به این پرسش که آیا ویروس جهش یافته انگلیسی در باوی مشاهده شده یا خیر، ادامه داد: در چند روز اخیر ۲، ۳ مورد فوتی کرونایی داشتیم که هنوز نوع ویروس آن‌ها مشخص نشده، ولی با توجه به شیوع بالای ویروس کرونا در شهرستان، احتمال می‌دهیم که ویروس انگلیسی وارد شهرستان شده باشد، از طرفی آمار مراجعان ما به مراکز بهداشت و درمان در پیک اول و دوم بیماری به شدت پیک سوم نبود.

هم اکنون ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و ۸ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انسداد جاده ویروس کرونا کرونای انگلیسی ممنوعیت تردد شهرستان باوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصتها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی