Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@04:30:43 GMT

توزیع ماسک رایگان در رامهرمز

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۷۹۴۹

توزیع ماسک رایگان در رامهرمز

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ستوان یکم پاسدار حمیدبشارتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی ابوالفارس گفت: در جهت همیاری مردم برای مقابله و کنترل ویروس کرونا در شهرستان رامهرمز، نیرو‌های جهادی آموزش‌های سلامت، توزیعبسته معیشتی و ماسک را انجام دادند که باهمدلی و توکل برخداوند از این مرحله هم عبور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تبدیل کردن پایگاه‌های بسیج به پایگاه سلامت تا رفع کامل این بیماری منحوس کرونا، توجیه مسائل بهداشتی به صورت چهره به چهره از سوی سفیران سلامت بسیج به عموم مردم با رعایت اصول بهداشتی، توزیع بیش از ۲ هزار ماسک دربین عموم مردم، توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان از سوی پایگاه‌های بسیج، گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه رامهرمز به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال صورت گرفت.

بشارتی بیان داشت: همکاری در خصوص ضدعفونی کردن روستاها، اعزام بسیجیان جهت کمک به کادر درمان زحمت کش وخدوم درمانگاه از اقدامات صورت گرفته از سوی این بسیجیان جهادی است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع ماسک کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند گفت: به مناسبت هفته سلامت به همت بیمارستان شهدای هیرمند و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند و بسیج جامعه پزشکی، طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان با حضور دکتر صدیق سرپرست بیمارستان شهدا در روستای صدیف سنچولی اجرا شد.
وی افزود: در این طرح  بیش از ۷۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده و دارو دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا