Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:51:04 GMT

کومان: مسی بازهم تفاوتش با دیگران را نشان داد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۸۳۴۱

کومان: مسی بازهم تفاوتش با دیگران را نشان داد

رونالد کومان سرمربی بارسا از لیونل مسی برای نقشی که در برتری امشب بارسا برابر الچه داشت تقدیر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری معوقه از دور رفت لالیگا توانست با سه گل بر الچه غلبه کند. در این بازی بارسا یک نیمه اول بد داشت ولی در نیمه دوم لیونل مسی با گل دقیقه 48 خود آبی اناری ها را پیش انداخت و در ادامه، یک گل دیگر از او و نیز جوردی آلبا برتری پرگل 3-0 را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا حالا دو امتیاز از رئال کمتر دارد و در 5 امتیازی اتلتیکوی صدرنشین( یک بازی کمتر انجام داده) است.

 

 

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی گفت:«بعد از تساوی برابر کادیز به این برد نیاز داشتیم. نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم و تفاوت ها را رقم زدیم. نیمه اول اما می توانستیم خیلی بهتر کار کنیم. 5 تعویضی که انجام دادم، برای تازه نفس تر کردن تیم بود. هفته های متوالی بازی های فشرده ای داشتیم و الان برخی خسته اند و نیاز به استراحت دارند. انرژی بازیکنان کم شده و سیستم چرخشی نیاز است. تعویض ها در نیمه دوم به خوبی تاثیرش را نشان داد و توانستیم 3 گل بزنیم.»

 

شانس قهرمانی:« در مجموع الان روند خوبی در لالیگا داریم ولی در ابتدای فصل امتیازات بدی از دست دادیم و باعث شده فعلا با صدر فاصله بگیریم. ما فقط به خودمان توجه داریم و ابتدا باید بازی ها را ببریم و سپس امیدوار باشیم اتلتیکو و رئال امتیاز از دست بدهند.»

 

 

 

 

دبل لیونل مسی:« اگر بتوانیم مسی را در لایه های دفاعی حریف صاحب موقعیت کنیم، معمولا موفق به گلزنی می شود. برای هر مدافعی متوقف کردن مسی سخت است. لئو امشب بازهم نشان داد چقدر با دیگران متفاوت است.»

 

بارسلونا لیونل مسی رونالد کومان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی رونالد کومان سرمربی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دوشنبه شب منتظر بازی بارسا-والنسیا بود تا آبی و اناری ها امتیاز از دست بدهند ولی این اتفاق رخ نداد. اگر بارسا متوقف می شد، رئال با پیروزی شنبه برابر کادیز بدون توجه به دیگر نتایج قهرمانی اش مسجل می شد اما حالا رئال باید حریفش را ببرد و منتظر باشد بارسا نیز برابر خیرونا امتیاز از دست بدهد. 

بازی رئال ساعت 17.45 به وقت تهران است و بارسا از ساعت 20 به مصاف خیرونا می رود.

با توجه به در پیش بودن بازی حساس برگشت برابر بایرن در روز چهارشنبه، تردید هایی در مورد برگزاری جشن قهرمانی لالیگا وجود داشت ولی طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، باشگاه تصمیم گرفته در صورت قطعی شدن قهرمانی، جشن مفصلی در میدان سیبلس مادرید با حضور هواداران برگزار شود. 

لازم به ذکر است که رئال دو سال پیش نیز شرایط مشابهی داشت و بعد از قطعی شدن قهرمانی و در حالی که چند روز بعد باید در بازی برگشت نیمه نهایی به مصاف سیتی می رفت، جشن قهرمانی گرفت.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • گنجی که فقط کچل‌ها دارند