Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@07:25:15 GMT

قیمت‌ نجومی وستهام برای فروش رایس

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۸۶۵۷

باشگاه وستهام با اعلام قیمت نجومی برای فروش هافبک دفاعی ملی‌پوش خود گویا قصدی برای جدایی وی ندارد. خبرگزاری میزان - باشگاه وستهام در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با ارائه عملکردی خیره کننده و کسب ۴۵ امتیاز از ۲۲ بازی در رده چهارم لیگ جزیره قرار دارد، اما سران این باشگاه قدیمی لندنی بهتر از هرکسی می‌دانند یکی از ستون‌های اصلی موفقیت تیمشان بخاطر نمایش درخشان هافبک دفاعی ۲۲ ساله و ملی‌پوش این تیم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از همین رو «تاک اسپورت» مدعی شد پس از عملکرد فوق‌العاده دکلان رایس در ترکیب وستهام در فصل جاری، باشگاه‌های چلسی و منچستریونایتد به شدت برای خرید این ستاره ۲۲ ساله تیم ملی انگلیس عزم خود را جزم کرده‌اند، اما سران وستهام که به هیچ عنوان نمی‌خواهند شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهند درصد هستند تا رایس را حداقل تا پایان این فصل در وستهام نگه دارند.

این رسانه ورزشی خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه وستهام برای دور کردن پیشنهادات وسوسه کننده برای رایس در آخرین اظهار نظر از قیمت ۱۰۰ میلیون پوندی برای فروش این بازیکن خبر دادند و اعلام کردند که به هیچ عنوان رایس را کمتر از این قیمت نخواهند فروخت.

رایس در این فصل ۲۸ بار برای وستهام به میدان رفته و موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل شده است. بیشتر بخوانید: هالند؛ هدف اصلی چلسی برای نقل‌وانتقالات

انتهای پیام/

برچسب ها: وستهام دکلان رایس چلسی منچستریونایتد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وستهام وستهام دکلان رایس چلسی منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس

گالاس باور دارد که این فصل هیچ مدافعی در لیگ برتر بهتر از ویلیام سالیبا عمل نکرده است.

طرفداری | عملکرد آرسنال در فصل جاری در حد و اندازه های قهرمانی بوده است. آنها چه قهرمان لیگ برتر بشوند و چه این عنوان را به منچسترسیتی واگذار کنند، یکی از بهترین عملکردهای تاریخ لیگ برتر را به اجرا گذاشته اند.

بخش زیادی از این عملکرد، به توانایی فردی بازیکنان باکیفیتی همچون ویلیام سالیبا و دکلان رایس مربوط می شود. ویلیام گالاس، مدافع سابق توپچی ها و تیم ملی فرانسه در این خصوص گفت: 

از نظر من ویلیام سالیبتا بهترین مدافع لیگ برتر انگلیس در فصل جاری بوده است. دکلان رایس را هم خرید فصل می نامم. به نظرم او در حال سپری کردن یک فصل فوق العاده با آرسنال است، فصلی که اولین فصل او هم محسوب می شود. او تا همین جا 6 گل و 7 پاس گل دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • قیمت خودرو امروز ۱۳ اردیبهشت + جدول
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت