Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان بازی چلسی و اتلتیکو مادرید در آغاز دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا، در یک صحنه لوئیس سوارز قصد خطا گرفتن از بازیکنان حریف را داشت و خود را به مصدومیت زد تا حیرت میسون مونت را برانگیزد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در بازی شب گذشته اتلتیکو مادرید برابر چلسی در چمپیونزلیگ نیز سوارز چند تا از کلک های همیشگی خود را رو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نیشگون گرفتن پنهانی رودیگر گرفته تا زمین زدن خود و از درد به خود پیچیدن های الکی.

بسیاری لوییس سوارز را استاد هنرهای سیاه و شیطنت‌بار می‌دانند. او برای اینکه به تیم خود شانس بردن بدهد از هیچ کاری ابا ندارد، حالا می خواهد این کارها در چارچوب قوانین بازی باشند یا نه!

ویدیویی ۵۵ ثانیه ای از همه حقه هایی که سوارز در بازی شب گذشته برابر چلسی به کار برده با نام “۵۵ ثانیه از زندگی لوییس سوارز” منتشر شده که در نوع خود بسیار جالب توجه است.

در یکی از صحنه های بازی برخوردی بین سوارز و میسون مونت هم به وجود آمد که باعث شد زبان بازیکن چلسی از تعجب بند بیاید.

دراین فیلم نشان داده می شود که سوارز برای گرفتن توپ با چهار بازیکن چلسی؛ میسون مونت، جورجینیو، تیمو ورنر و کالوم هادسون اودوی رقابت می کند.

در این صحنه سوارز به سمت توپ حمله می کند و بعد با برخورد با هادسون اودوی به زمین می افتد، هر چند ویدیوی منتشر شده نشان می دهد که مهاجم اتلتیکو از قصد خودش را به هادسون اودوی زده و سپس به شکل اغراق آمیزی روی زمین پرتاب کرده.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، نیز در حالی که سوارز روی زمین از دردی خیالی به خود می پیچید در کنار خط از داور می خواست که خطای بازیکن چلسی را اعلام کند.

در این بین، میسون مونت، قدمی به عقب برداشته و با تعجب و بهت به مهاجم سابق لیورپول و بارسا که روی زمین در حال به خود پیچیدن و نمایش بازی کردن بود، خیره شد.

در پایان چلسی در این دیدار با گل زیبای اولیویه ژیرو به برتری رسید تا آبی ها با یک گل زده در خانه حریف، منتظر بازی برگشت در استمفورد بریج باشند. باید دید سوارز برای بازی برگشت چه حقه هایی را در آستین دارد و چه نمایشنامه هایی را جلوی چشم آبی ها پیاده خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید چلسی میسون مونت اتلتیکو مادرید چلسی لوئیس سوارز لیگ قهرمانان اروپا میسون مونت محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران علی کریمی کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو میسون مونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | ماندنی شدن ژاوی در بارسلونا و باخت شوکه‌کننده لیورپول در دربی مرسی‌ساید، تیترهای کیوسک امروز (پنجشنبه 25 آوریل 2024) بودند.

آتالانتا به یووه رسید
دربی برای یک ستاره دیگر؛ دوئل اینتر و میلان برای زیرکزی طلاق به سبک ایتالیایی
الگری برابر پیولی؛ شنبه، آخرین جدال یووه و میلان آن‌ها
نمایش اسکاماکا، آتالانتا به یووه رسید ژاوی می‌ماند
شرایط لاپورتا و دکو برای ادامه همکاری تا 2025 پذیرفته شد ژاوی 2025؛ او می‌ماند یامال، کوبارسی، گاوی، پدری و فایه، پنج غیرقابل‌فروش بارسا
ژاوی می‌ماند دربیِ تخریب
امید قهرمانی لیورپول بعد از شوک گودیسون پارک به پایان رسید

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • سعدآباد پرحاشیه
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک