Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:15:33 GMT

دریافت وام ودیعه مسکن تا پایان اسفند تمدید شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۸۷۲۱

دریافت وام ودیعه مسکن تا پایان اسفند تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، بانک مرکزی بخشنامه‌ای به بانک‌های عامل پرداخت وام ودیعه مسکن ابلاغ کرد تا کسانی که در بانک برای دریافت این وام تشکیل پرونده داده‌اند تا پایان اسفند وام آن‌ها پرداخت شود.

پروانه اصلانی افزود: از مجموع ۹۲۰ هزار پیامک متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن، ۸۰۵ هزار نفر مشمول دریافت این وام بودند که حدود ۳۳۷ هزار نفر، بانک مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اند ضمن اینکه از این تعداد ۲۳۱ هزار نفر تشکیل پرونده داده‌اند و بقیه به دلیل نداشتن اجاره نامه رسمی و یا کد رهگیری معتبر، از تشکیل پرونده منصرف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: تاکنون ۲۱۴ هزار نفر وام ودیعه مسکن دریافت کردند و بقیه کسانی که تشکیل پرونده دادند یعنی حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر باقی مانده، می‌توانند تا پایان سال با مراجعه به بانک وام خود را دریافت کنند.

خانم اصلانی در پاسخ به این سوال که قرار بود یک میلیون نفر وام ودیعه مسکن دریافت کنند، اما رقم دریافت کنندگان خیلی کمتر از پیش بینی بوده است افزود: پرونده پرداخت وام ودیعه مسکن امسال تا پایان اسفند بسته می‌شود و برای سال آینده نیز این موضوع را مجدداً پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 5155837

منبع: مهر

کلیدواژه: وام ودیعه مسکن پروانه اصلانی دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن بانک مرکزی ایران شاخص کل بورس ویروس کرونا قیمت دلار قیمت نفت بورس تهران قیمت طلا وزارت جهاد کشاورزی وزارت نیرو صادرات غیرنفتی بازار سهام اقتصاد آمریکا قیمت سکه بهار آزادی بازار سرمایه وام ودیعه مسکن تشکیل پرونده تا پایان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد شمسایی، با اشاره به آمار بررسی پرونده جامع محصولات CTD، افزود: میزان بررسی پرونده‌ها از ۹۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۸ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده و بیش از ۳۷ درصد رشد داشته و مدت زمان بررسی پرونده‌های حوزه نیز از ۴ ماه به زیر یک ماه کاهش یافته است.

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو ادامه داد: میزان مصاحبه و ارزیابی صلاحیت مسئول فنی نیز ۳۴ درصد، رسیدگی و پاسخگویی به امور ترخیص بیش از ۱۴۰۰ درصد، صدور مجوز ترخیص با حداقل اسناد بیش از ۳۳۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص مسئولان فنی شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده ملزومات دارویی، گفت: در سال گذشته ۷ دوره آموزشی شامل ۴ جلسه ۲ GMP، جلسه CTD و یک دوره آموزش رگولاتوری برگزار شد و در سال جاری نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه خواهیم داشت.

کد خبر 6087128 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس