Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:28:03 GMT

پایان طلسم برنتفورد در شب رویایی قدوس

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۸۹۸۱

پایان طلسم برنتفورد در شب رویایی قدوس

برنتفورد بعد از سه شکست متوالی، امشب با درخشش مهاجم ایرانی خود به پیروزی دست یافت.

به گزارش ورزش سه؛ تیم برنتفورد در چارچوب هفته  سی‌ و دوم چمپیونشیپ انگیس شفیلد ونزدی بود. این تیم که طی سه هفته اخیر سه باخت را متحمل شده بود در بازی امشب موفق شد نوار ناکامی های خود را پاره کرده و به یک پیروزی بی دردسر دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاران قدوس که پس از ۲۱ مسابقه شکست‌ناپذیری متوالی در چمپیونشیپ انگلیس و کسب ۹ مساوی و ۱۲ پیروزی نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده بودند، در سه هفته اخیر برابر رقبای خود شکست خورده بودند و برای از دست ندادن رتبه دومی شان نیاز مبرمی به پیروزی در مقابل شفیلد داشتند.

 

 

برنتفورد در حالی بازی امشب خود را با پیروی سه بر صفر به پایان رساند که ستاره شماره یک بازی، سامان قدوس بود. مهاجم ایرانی برنتفورد در این دیدار یک گل زد و یک پاس گل داد تا نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. او با درخشش در این دیدار، نمره 8.6 را دریافت کرده و به عنوان بهترین بازیکن میدان نیز انتخاب شد.

 

بریان امبومه در دقیقه 24 گل اول را برای برنتفورد به ثمر رساند تا یاران قدوس برنده راهی رختکن شوند. در نیمه دوم این نوبت قدوس بود که برای تیمش گلزنی کند؛ مهاجم ایرانی برنتفورد در دقیقه 74 با یک ضربه دقیق از سمت راست محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد تا نتیجه کار را دو بر صفر کند. این پایان کار نبود و برنتفورد گل سوم خود را نیز در دقیقه 83 روی پاس سامان به ثمر رساند. این گل را بچ سورنسن روی ارسال قدوس، با ضربه سر به ثمر رساند.

 

 

برنتفورد با کسب این برد 60 امتیازی شده و ضمن پایان دادن به سه هفته ناکامی، توانست رتبه دومی خود را در رقابت با واتفورد حفظ کند؛ این دو تیم هم امتیاز هستند اما یاران قدوس با تفاضل گل 25+ در شرایط بهتری نسبت به حریف، رتبه دوم را مال خود کرده اند. در صدر جدول چمپیونشیپ انگلیس نیز تیم نوریچ با 67 امتیاز حضور دارد.

سامان قدوس برنتفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سامان قدوس برنتفورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد

مدافع باتجربه بوروسیا دورتموند از پیروزی برابر پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است با این حال تاکید کرد که شرایط برای صعود به فینال سخت است.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در دیدار رفت برابر پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل به پیروزی دست پیدا کرد تا امیدوار به صعود به فینال ومبلی باشد.

به نوشته کیکر، متس هوملس بعد از بازی گفت: بازی سختی بود اما رقابت با حریفان با حضور این هواداران همواره لذت بخش و زیبا است. بازیکنان دورتموند برای پیروزی در این بازی ۱۰۰ درصد توان خود را گذاشتند و به همین خاطر بسیار خوشحالیم. من هم در کنار دیگر بازیکنان شب خوبی را تجربه کردم.

او ادامه داد: به نظرم این بهترین بازی ما نبود با این حال توانستیم به پیروزی برسیم. این بسیار امیدوارکننده است که حتی در شبی که بهترین بازی خود را به نمایش نمی‌گذاریم موفق به کسب پیروزی می شویم؛ آن هم برابر تیمی که بسیار باکیفیت و خوب است.

بوروسیا دورتموند در یازده بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست نشده است.

هوملس درباره این رکورد خاص گفت: می دانیم که در اینجا شکست دادن ما بسیار سخت است. وقتی در این ورزشگاه به میدان می روی به خوبی متوجه چنین چیزی می شوی. بازی رفت به پایان رسید و اکنون یک رویارویی بزرگ و سخت دیگر باقی مانده است.

مدافع دورتموند در پایان گفت: ۹۰ دقیقه دیگر تا فینال باقی مانده است. ما به دنبال صعود به ومبلی هستیم. برای رسیدن به فینال با قلب خود بازی خواهیم کرد. در آستانه رسیدن به خط پایان هستیم و باید تلاش زیادی از خود نشان داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • پیروزی مهم یاران قربانی قبل از پایان فصل
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی به‌خاطر گل تاریخی
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد