Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر گروه تحقیقات تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان امام و مسئول تیم تولید واکسن ایرانی کرونا با بیان اینکه در حال حاضر سایت تولید صنعتی واکسن در حال آماده سازی است گفت: پیش بینی ما این است که از اواخر بهار سایت راه اندازی شود و ظرفیت بیش از ۱۰ میلیون دوز در ماه را داشته باشد.

حسن جلیلی در گفت وگو با ایسنا، درباره میزان تولید واکسن در سال آینده اظهار کرد: با اتمام مراحل مطالعاتی، تولید انبوه اتفاق خواهد افتاد و با توجه به سیاست هایی که درنظر گرفته شده واکسیناسیون عمومی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشارکتی با کشورهای دیگر برای ساخت واکسن نداریم و از ظرفیت های ستاد اجرایی برای این منظور استفاده خواهد شد. در حال حاضر نیز سایت  تولید صنعتی واکسن در حال آماده سازی است. پیش بینی ما این است که از اواخر بهار سایت راه اندازی شود و ظرفیت بیش از ۱۰ میلیون دوز در ماه را داشته باشد.

مدیر گروه تحقیقات تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان امام(ره) درباره زمان واکسیناسیون عمومی و ایمنی جمعی نیز گفت: تخصصی در این زمینه ندارم که اگر واکسن به چند درصد مردم تزریق شود یک ایمنی جمعی اتفاق می افتد، اما با توجه به میزان تولید ۱۰ میلیون دوز واکسن در هر ماه، امیدواریم تا پایان شهریور بخش قابل توجهی از افراد واکسینه شوند که می تواند نوید بخش باشد و از بار سنگین بیماری که بر دوش کادر درمان است به میزان قابل توجهی بکاهد.

جلیلی درباره اینکه چه مدت زمان نیاز است تا تزریق واکسن برای همه مردم انجام شود؟ اظهارکرد: زمان را باید در نظر گرفت، اگر بخواهیم طی دو تا سه ماه کل جمعیت کشور را واکسینه کنیم تولید ۱۰ میلیون دوز در ماه کفاف نخواهد داد ولی در صورتی که همه مراحل با موفقیت طی شود با توجه به جدول زمانبدی وزارت بهداشت، می توانیم سهم قابل توجهی از واکسن مورد نیاز را تولید و در اختیار وزارت بهداشت قرار دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا همه باهم علیه کرونا ۱۰ میلیون دوز تولید واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در اجرای رتبه بندی معلم های بازنشسته، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس علمی پزشکی ارجاع داده شد.

 

دغدغه های روز/

طرح رتبه بندی برخی از معلمان بازنشسته چه زمانی اجرا می‌شود؟

معلمان بازنشسته در انتظار اجرای طرح رتبه بندی

معلمان بازنشسته همچنان در پیچ و خم دریافت پاداش و اجرای طرح رتبه بندی

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تاخیر در اجرای رتبه بندی معلم های بازنشسته، در لینک زیر مشاهده کنید.

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲