Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک»، دکتر جواد آقازاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق آخرین بررسی ها در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴۰ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده که نزدیک به ۲۰ درصد این تعداد نیز بستری شده اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۶۱ نفر در مراکز درمانی آذربایجان غربی به خاطر ابتلا به سندرم حاد تنفسی بستری شدند که ۲۱۴ نفر مشکوک و ۲۴۷ نفر مبتلا به کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: از کل بستری شدگان، ۱۳۸ نفر در آی سی یو بستری شده و ۲۴ نفر با استفاده از دستگاه ونتیلاتور تنفس می کنند.

آقازاده از فوت چهار نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در چهار شهرستان خوی، مهاباد، میاندوآب و نقده به علت ابتلا به کرونا خبر داد و اظهار کرد: با افزودن این تعداد، کل فوت شدگان ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان به سه هزار و ۶۱۲ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، تاکنون، ۱۱۲ هزار و ۸۲۱ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده که ۷.۱ درصد کل مبتلایان در کشور است.

همچنین از کل فوتی های ناشی از کرونا در کشور، ۶.۱ درصد مربوط به آذربایجان غربی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پروتکل الحاقی انیس نقاش زکی یمانی عبدالله احمدیه پهپاد کمان 22 آذربایجان غربی ویروس کرونا ابتلا به کرونا افزایش مبتلایان پروتکل الحاقی انیس نقاش زکی یمانی عبدالله احمدیه پهپاد کمان 22 آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور مدير عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سرمایه گذاری به ارائه گزارش وضعيت اعتبارات و تشريح الزامات قانوني و محدوديت‌هاي پيش رو پرداخت.

در ادامه این جلسه مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاكيد بر اهميت موضوع، بر ضرورت توجه به الزامات قانوني و تمركز بر انجام اقدامات مورد نياز جهت جذب بهينه و به موقع اعتبارات با رويكرد معطوف به اهداف در نظر گرفته شده، تاكيد کرد.

این جلسه با تشريح و بررسي تخصصي موضوع و بيان ديدگاهها و پاسخ به سوالات حاضرین، ادامه يافت.

 

دیگر خبرها

  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آبیاری ۸۰ درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ
  • آبیاری بیش از ۸۰ درصد کشت‌های سبزی و صیفی در آذربایجان غربی با سیستم نوار تیپ
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوارتیپ است