Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری «روسیا الیوم»، لوکاک افزود: اگر سازمان ملل در کنفرانس اهداکنندگان مالی که روز دوشنبه از طریق وبینار برگزار می شود، پول مورد نیاز خود را بدست نیاورد  ما شاهد بدترین قحطی در دهه های گذشته در جهان خواهیم بود.

وی گفت: سازمان ملل با کمک های مالی کشورهای منطقه مانند امارات و کویت در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ از قحطی در یمن جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه در شرایط کنونی نگران کننده و متفاوت است کاهش قابل توجه پشتیبانی مالی در روند ارائه کمک به افراد فقیر می باشد که میلیون ها نفر را در مناطق مختلف جهان تحت تأثیر قرار داده است.

لوکاک در مصاحبه با روزنامه نگاران در پیامی به کشورهای حاشیه خلیج فارس گفت: نقش بسیار مهمی در اینجا در انتظار شماست تا مانند آنچه در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ انجام دادید، دوباره تکرار کنید تا ما را در جلوگیری از قحطی که ممکن است یمن را فرا بگیرد، کمک کند.

جنگ علیه یمن، فقیرترین کشور شبه جزیره عربستان سبب بروز بدترین بحران بشردوستانه جهان شده است به نحوی که دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کرد که این کشور در آستانه قحطی بی سابقه قرار گرفته است .

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادی خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بارها هشدار داده‌اند که بر اثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه انسانی که در قرن گذشته بی‌سابقه است، روبه رو هستند.

ترکیب بدترین بحران بشردوستانه جهان با بزرگ‌ترین بحران بهداشتی جهان یعنی کرونا سبب شده مرگ میلیون‌ها کودک یمنی بیش از هر زمان دیگری، چشم انداز غالب آینده یمن باشد.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد یمن کمک های مردمی خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد یمن کمک های مردمی سازمان ملل متحد یمن کمک های مردمی خلیج فارس اخبار کنکور سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره خلیج فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت در خلیج فارس برقرار است، اظهار داشت: خلیج فارس محلی برای ایجاد وحدت بین کشورهای مسلمان منطقه با ایران اسلامی است.

وی افزود: ما طولانی ترین ساحل را در خلیج فارس دارا هستیم و بیشترین جزایر راهبردی در این منطقه حساس قرار دارد، خلیج فارس، خلیج فارس بوده، هست و خواهد ماند و افتخار می‌کنیم در این خلیج فارس امنیت خوبی را برقرار می‌کنیم.

سپاه: اگر کشوری نفتکشی از ایران ببرد جبران خواهیم کرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: روز خلیج فارس یعنی روزی که ما خلیج فارس را از دست امپریالیسمی که در منطقه حاضر بود (پرتغالی‌ها) آزاد کردیم، پرتغالی‌ها 127 سال در این منطقه بودند اما ما ماندیم و آنها رفتند.

وی تصریح کرد : ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود.

.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • نگاه تاریخی به خلیج فارس راه حل مناقشات منطقه‌ای
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • بارورسازی ابرهای کشورهای همسایه ربطی به بارش سیل‌آسای ایران ندارد
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم