Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:54:45 GMT

کمک به زلزله زدگان تنها از طریق مراجع رسمی

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۹۸۶۲

کمک به زلزله زدگان تنها از طریق مراجع رسمی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: کمک به مردم زلزله زده دنا تنها از طریق مراجع رسمی انجام شود.

"حسین کلانتری" در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه زلزله حادثه ای غیر مترقبه است، افزود: همواره خداوند را از بابت اینکه تلفات جانی نداشتیم شاکر هستیم.
وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت بحران از همان دقایق اولیه زلزله علاوه بر امداد رسانی نسبت به پاکسازی محیط و راه اندازی اسکان اضطراری اقدام کردند، تصریح کرد: توزیع چادر و سایر اقلام مورد نیاز زلزله زدگان، پخش غذای گرم بین مردم و سایر خدمات همواره ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کهگیلویه و بویراحمد مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور را بازسازی خانه های مردم برشمرد و اظهار کرد: ستاد بازسازی براساس مصوبه هیئت دولت امروز به صورت رسمی عملیات اجرایی ساخت خانه های زلزله زدگان را آغاز کرد.
کلانتری با اشاره به اینکه ستاد بازسازی در ۵ شعبه مشغول به فعالیت است، تاکید کرد: بانک اطلاعاتی از اسامی افرادی که خانه های آن ها تخریب شده در یک سامانه ثبت شده است و مردم به صورت پیامکی برای تشکیل پرونده مطلع می شوند.
وی با تاکید بر اینکه مشارکت مردم اصل اساسی و پایه ای در کار ما است، بیان کرد: نباید ذهن مردم را از نیازهای اصلی به سمت نیازهای فرعی منحرف کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش، تصریح کرد: هلال احمر و بنیاد مستضعفان به صورت قانونی و رسمی در قالب کمپین هایی نسبت به جمع آوری کمک های مردمی اقدام می کنند.
کلانتری با اشاره به اینکه بخش زیادی از مردم و نهادها برای جمع آوری کمک ها تلاش می کنند، اظهار کرد: اما در این بین برخی در این وضعیت سوء نیت دارند که دستگاه قضا به جد این موضوع را پیگیری می کند.
به گزارش ایسنا، وی از مردم نوعدوست کشور و به ویژه استان خواست: برای پیشگیری از تخلفات و سوءاستفاده کلاهبرداران، کمک های خود به زلزله زدگان استان کهگیلویه و بویراحمد را فقط در اختیار مراجع رسمی قرار دهند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد زلزله سی سخت زلزله زدگان زلزله استاندار کهگیلویه و بویراحمد زلزله زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید