Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: سطح فوتسال بانوان در استان کرمانشاه شامل بخش آموزش مربیگری، داوری، بازیکنان و مسابقات است.

وی با اشاره به برگزاری دوره مربیگری، گفت: امروز چهارمین کلاس مربیگری سطح یک فوتسال بانوان ایران در سالن جلسات هادیان استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار شد، در هر دوره حدود ۱۵ نفر حضور دارند و تاکنون ۶۰ مربی در طول این دوره‌ها پرورش داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر برگزاری دوره مربیگری در کرمانشاه افزود: کلاس‌های فوتسال سطح یک و دو آسیا به میزبانی کرمانشاه برگزار شده و امیدواریم سال آینده نیز کلاس فوتسال آسیا را میزبان باشیم.

وی ادامه داد: سطح فوتسال بانوان در استان از نظر مربیان و داوران اوضاع خوبی را دارد و می‌توانیم با وجود افراد باتجربه و پرتلاش و رفع مشکلات فوتسال بانوان در کشور شناخته و تیم داشته باشیم.

مرادی اضافه کرد: در بخش بازیکنان نیز ورزشکاران مطرحی را داریم که چند تن از آن‌ها در لیگ‌های برتر سایر استان‌ها و همچنین خانم گل آسیا از استان کرمانشاه را داریم.

وی در خصوص ظرفیت استان، ادامه داد: در سال گذشته اولین دوره المپیاد کشوری برگزار شد و کرمانشاه توانست مقام سوم را در رده سنی زیر ۱۶ سال کسب کند، همچنین در سال‌های قبل موفق به کسب مقام های اول در جشنواره‌های زیر ۱۴ سال شدیم.

مرادی گفت: یکی از بزرگ‌ترین معضلات فوتسال بانوان عدم وجود اسپانسر است، با توجه به این مسئله که بازیکنان نیاز به هزینه‌های خاصی برای شرکت در مسابقات و تمرینات دارند به دلیل نبود حمایت مالی، شاهد کوچ بازیکنان خوب از استان هستیم، اگر حمایت بخش خصوص را داشته باشیم در همه رده سنی تیم خواهیم داشت.

فاطمه مرادی در پایان با اشاره به توانایی و ظرفیت فوتسال بانوان، گفت: با وجو افراد مستعد در استان، اما در لیگ برتر تیم نداریم و به همین دلیل استعدادهای درخشان کرمانشاهی دیده نمی‌شوند.

مربی فوتسال بانوان نیز در ادامه این گفت‌وگو، اظهار داشت: از وضعیت فوتسال بانوان در استان کرمانشاه راضی هستیم اما مشکلاتی درفوتسال بانوان وجود دارد که همانند سدی مانع پیشرفت تیم‌های بانوان در این زمینه هستند.

مهناز صادقی ادامه داد: در استان مربیان و بازیکنان فعالی داریم اما بدلیل نبود تیم مناسبی آن‌طور که باید از توانایی‌های افراد مستعد استفاده نمی‌شود، در استان کرمانشاه با وجود افراد مستعد حتی تیمی در لیگ سه برای بانوان وجود ندارد و شاهد کوچ بازیکنان بومی به لیگ‌های بالاتر هستیم.

وی در خصوص برگزاری کلاس‌های مربیگری، افزود: برگزاری چنین کلاس‌هایی بصورت تئوری و عملی و با توجه به محدودیت‌های زمانی در تقویت وضعیت مربیگری استان تاثیرگذار است و موجب آمادگی بیشتر تیم برای پیشرفت در زمینه فوتسال است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فوتسال مربی بانوان فوتسال بانوان استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سیدمحمد متولی دبیر اجرایی چهارمین دوره همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» با اعلام این مطلب گفت: چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» با رهیافت علوم انسانی اسلامی فردا دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح در شبستان حضرت امام خمینی (ره) حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

او بیان کرد: این همایش هر ساله همزمان با بزرگداشت عالم ربانی آیت‌الله ایمانی، امام جمعه فقید شیراز برگزار می‌شود، زیرا در زمان حیات و مسئولیت ایشان در کسوت نماینده ولی فقیه در استان فارس حوزه‌های علمیه شهر مقدس شیراز جانی دوباره گرفت و در جهت رشد و پیشرفت علمی حوزه و طلاب اقدامات مؤثری از جانب ایشان انجام شد.

متولی بیان کرد: این همایش با حضور طلاب و روحانیون بانو و آقا برگزار خواهد شد و در جهت تسهیل حضور گسترده آنها در آن روز تمام حوزه‌های علمیه آقایان و بانوان در سطح شهر شیراز تعطیل خواهند بود.

او با اشاره به دریافت ۲۰۰ اثر علمی و هنری به دبیرخانه همایش بیان کرد: در این همایش ملی برای اولین بار در کشور آئین اهدای جایزه ملی محی‌الدین برگزار خواهد شد. نام این جایزه از نام عالم ربانی و استاد اخلاق آیت‌الله حائری شیرازی اقتباس شده است.

دبیر اجرایی این همایش افزود: در این برنامه به تمام طلاب و روحانیون شرکت‌کننده بن خرید کتاب ۵۰۰ هزار تومانی با تخفیف ۳۰ در صد اهدا می‌شود.

متولی در پایان با بیان اینکه امسال در چهارمین دوره این همایش ملی میزبان آیت‌الله رشاد به‌عنوان سخنران خواهیم بود، افزود: ایشان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور و رئیس حوزه‌های علمیه استان تهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • برگزاری دوره داوری فوتسال در میامی