Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در نامه‌ای که از سوی دکتر جمشید سلام زاده رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت خطاب به معاونان آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور منتشر شده، اعلام شده است با توجه به استمرار شرایط کرونا و تمدید شیوه نامه آموزشی سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ این امکان برای دانشجویان فراهم شود.

در این نامه آمده است: «اخذ تا ۲۶ واحد در نیمسال دوم ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ جهت فراغت از تحصیل دانشجویان علوم پزشکی امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

پیش از این معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرده بود دانشجویان علوم پزشکی که به هر دلیل امکان ثبت نام در نیمسال دوم ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ را ندارند می‌توانند از مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات استفاده کنند.

این تصمیمات با توجه به استمرار شرایط بیماری کووید - ۱۹ در کشور و استعلام برخی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اتخاذ شده است.

کد خبر 5155867

منبع: مهر

کلیدواژه: سنوات دانشجویی جشن فارغ التحصیلی آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی مرکز خدمات آموزشی دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا آزمون دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور دانشگاه آزاد اسلامی وام دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه ها تشکلهای دانشجویی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی آموزش مجازی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴

معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد دانشگاه‌های دولتی برای برگزاری تجمع حمایتی از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نامه معاونت آموزشی وزارت علوم خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری آمده است:

«همانگونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به ویژه کشورهای آمریکایی و غربی بر اساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشر دوستانه را رقم زدند و موجی مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند.

در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه روز یکشنبه نهم اردیبهشت جاری از ساعت ۱۲ تا ۱۴ کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌دارد تا به همین مناسبت دانشگاهیان کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند».

کد خبر 748622

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس