Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراهانی،سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، اظهار کرد :ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه  هفتم اسفندماه مسمومیت با گاز co به دلیل احتمالی نشت گاز از بخاری دربخش دستجرد به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

او افزود:بلافاصله  ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس قم به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم گفت:دراین حادثه ۱۸ نفر دچارمسمومیت شدند که پس ازانتقال به بیمارستان شهدای قم  وانجام اقدامات درمانی تکمیلی، آخرین اخبار حکایت از رضایت بخش بودن حال عمومی مسمومان دارد.

فراهانی ادامه داد:مهم ترین اقدام اولیه وفوریتی در مسمومیت با گاز مونو اکسیدکربن برای مسمومین  اکسیژن درمانی بود که توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی انجام شد ومسمومین به درمانگاه بخش دستجرد انتقال و درادامه وجهت بررسی بیشتر ودقیقتر، تمامی مسمومین با ۳ دستگاه امبولانس واتوبوس امبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدای  قم منتقل شدند.


سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم در پایان تاکید کرد:درفصل زمستان بارعایت نکات ایمنی دراستفاده درست از وسایل گرمایشی مراقب خود وخانواده باشیم.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسمومیت گاز منوکسید کربن اورژانس قم اورژانس ۱۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد

عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان صبح امروز در این محله تاریخی و کم‌برخوردار شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و
امام جمعه سمنان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا آغاز و کلنگ احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی به زمین زده شد.

پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان به مساحت ۳۵۰ مترمربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود و با ساخت این پایگاه بهداشتی و درمانی ۸۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان، خدمات خود را از این پایگاه دریافت می‌کنند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل راه شهرسازی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 747438

دیگر خبرها

  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری