Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@18:20:20 GMT

علایم کرونا در کودکان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۰۵۲۹

وحید ضیایی، گفت: در رشته روماتولوژی به دو شکل با کرونا مواجه هستیم، ابتدا بیمارانی که مادام‌العمر دارو مصرف می‌کنند و دارای بیماری مزمن هستند و سیستم ایمنی آنها تحت تأثیر این بیماری قرار می‌گیرد.

وی به شکل دوم بروز بیماری کرونا در کودکان اشاره کرد و افزود: شکل دوم به این صورت است که در کودکان عارضه‌ای ایجاد می‌شود و نشان می‌دهد ارتباطی با عفونت کووید ۱۹ وجود دارد، اما مشابه یکی از بیماری‌های روماتولوژی به نام «کاوازاکی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیایی ادامه داد: اگر تجارب مثبت کرونا ثبت شود قطعاً در صورت بروز اپیدمی در سال‌های بعد نسخه‌های مدیریتی، درمانی و آموزشی در دسترس است و با مشکلات کمتری مواجه خواهیم بود.

وی افزود: کودکان می‌توانند بدون علامت باشند و بیماری را منتقل کنند. هنر ما این است که از اتفاقات ناگوار تجاربی کسب کنیم و از آن به عنوان یک فرصت استفاده کنیم.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که توسط موندو دپورتیوو اعلام شده، موراتا به بیماری نورالژی عصب سه‌قلو دچار شده. این بیماری در اثر آسیب تدریجی عصب سه‌قلو به وجود می‌آید. دچار شدن به آن باعث درد شدید در چشم‌ها، دندان‌ها، فک، پیشانی، بینی و چند عضو دیگر می‌شود. این درد اغلب فقط در یک سمت صورت (چپ یا راست) اتفاق می‌افتد.

او تمرین روز سه‌شنبه را از دست داد و در این مقطع طبق گفته پزشکان و تجربیات قبلی، تاریخ بازگشتش به میادین مشخص نیست.

نورالژی سه‌قلو درد شدیدی به‌خصوص در صورت ایجاد می‌کند که باعث می‌شود انجام هر کار روزانه و کوچکی بسیار سخت و دشوار شود.

موراتا ممکن است برای درمان بیماری نیاز به عمل جراحی داشته باشد اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست و همه منتظر نتایج آزمایشات هستند.

اتلتیکو مادرید بدون شک نگران ستاره اسپانیایی خواهد بود اما انتظار دارد با استفاده از مسکن‌ها و ضددردهای موقت، این بازیکن را برای بازی‌های آینده پر اختیار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دلیل اصلی و علت لق شدن دندان ها در بزرگسالی + درمان آن
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک