Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، کنگره بزرگداشت سیدمرتضی علم‌الهدی  صبح امروز (پنج‌شنبه ۷ اسفند) با حضور رئیس دفتر رهبر معظّم انقلاب برگزار شد.

 متن بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار دست‌اندرکاران این کنگره که در تاریخ ۲۵ آبان ۹۴ برگزار شده بود، در محل این همایش در قم از سوی حجت الاسلام محمّد محمّدی گلپایگانی قرائت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار، سیدمرتضی علم‌الهدی را یکی از برجستگان تاریخ اسلام و از جمله مفاخر علمی در فقه، کلام، ادب، حدیث و تفسیر برشمردند و خاطرنشان کردند: بیان و تدوین فضائل و مناقب و برجستگی‌های افرادی همچون سیدمرتضی در واقع نشان‌دهنده حُسنِ تربیت اسلام و و حوزه‌های اسلامی است.

رهبر انقلاب اسلامی هدف از برگزاری چنین کنگره‌هایی را شناخت و تحلیل معارف و معلومات شخصیتهای بزرگ تاریخ اسلام خواندند و افزودند: سیدمرتضی علم‌الهدی یک شخصیت اسلامیِ بین‌المللی است و تنقیح و چاپ آثار ایشان نیز از اهمیت برخوردار است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رهبر انقلاب سید مرتضی علم الهدی علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان رهبر انقلاب درباره حمزه سید الشهدا + فیلم

به مناسبت ۱۵ شوال، سالروز شهادت حضرت حمزه (ع)، عموی  پیامبر اکرم (ص) سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص ویژگی‌های حمزه سید الشهدا منتشر شده است.

لقب سیدالشهداء نخستین بار از سوی رسول خدا (ص) به حضرت حمزه بن عبدالمطلب پس از شهادتش در جنگ اُحد داده شده‌است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • سخنان رهبر انقلاب درباره حمزه سید الشهدا + فیلم
  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود