Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@19:05:53 GMT

آزادراه غدیر افتتاح شد+فیلم

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۱۰۴۵

آزادراه غدیر افتتاح شد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، صبح امروز، آزادراه غدیر(آبیک-چرمشهر) بصورت ارتباط ویدیویی توسط رئیس جمهور افتتاح شد، طول این آزاد راه  ۱۵۸ کیلومتر است که از آبیک استان قزوین شروع و تا چرم شهر انتهای نقطه شرقی استان تهران امتداد دارد.

حسن روحانی، رئیس جمهور در مراسم افتتاح این آزادراه گفت:  آزادراه غدیر کمک زیادی به کاهش بار ترافیکی تهران و کرج می‌کند، با اتصال بین شرق و شمال استان، یعنی مسیر شریف‌آباد به جاجرود این حلقه تکمیل و از فشار ترافیکی کاسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روحانی در مورد اعمال تخفیف برای عوارض این مسیر گفت:  در سه ماه اول افتتاح آزادراه غدیر ۲۵ درصد عوارض عبور و مرور تخفیف داده می‌شود. 

 

 

 

محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی نیز در این مراسم گفت: عوارض کل مسیر آزادراه برای خودروهای سواری ۲۵ هزار تومان و برای کامیون و تریلر ۸۵ هزار تومان است. 

وی با بیان این که، آزادراه غدیر بخشی از جاده ابریشم آزادراهی ما است که با کریدور شمال-جنوب و شرق-غرب اتصال دارد، گفت: در این پروژه ۳ هزار نفر به صورت دو شیفت در طول ۵ سال کار کرده اند تا آزادراه در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

اسلامی افزود: تفاهم‌نامه ساخت آزادراه ابراهیم خلیل به طول ۹۰ کیلومتر از انتهای همین آزادراه به آزادراه پردیس متصل می‌شود با مشارکت ۵۰ درصدی دولت و ۵۰ درصدی بخش خصوصی به منظور ساماندهی ترافیک شرق استان تهران آماده است.

وی عنوان کرد: الگوی استفاده از بازار سرمایه در طول یک سال و نیم گذشته طراحی شده است تا ۱۹ پروژه آزادراهی و راه آهن در این دولت عملیاتی شود و بدین ترتیب تحولی گسترده در زیرساخت های شبکه ریلی و آزادراهی کشور ایجاد شود.

 

گفتنی است که در مراسم افتتاح این پروژه در استان قزوین و در کیلومتر صفر این آزادراه در محدوده شهرستان آبیک، حسن نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، استاندار قزوین و سایر مسوولان استانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین رئیس جمهور آزادراه غدیر افتتاح آزادراه غدیر آزادراه غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم

تین نیوز

آزاد راه مراغه- هشترود یکی از مهمترین پروژه های جاده ای آذربایجان شرقی است که شمارش معکوس برای اتمام آن به صدا درآمده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه مراغه - هشترود باید در روز مقرر افتتاح شود.

 

حجم ویدیو: 36.44M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد