Web Analytics Made Easy - Statcounter

بافت با بیان اینکه بازیکنان تیم در هر بازی با نام شهید به میدان مسابقه می روند، گفت: شهدا قهرمانان واقعی کشور هستند چرا که از همه چیز خود گذشتند تا ما امروز در آسایش و امنیت زندگی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، آیین رونمایی از کارت هواداری باشگاه فرهنگی و ورزشی آستارا با حضور شهردار، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، سرمربی، سرپرست، مسئول رسانه ای و کاپیتان تیم در محل سالن اجتماعات شهرداری آستارا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«پایان رافت» در این آیین با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) در فرمایش های خود به بعد اخلاق در ورزش اشاره کراه اند، افزود: اقتدا کردن به مولای متقیان حضرت علی(ع) یکی از بعدهای معنوی و اخلاق مداری در ورزش است.

 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا با اشاره به اینکه در تیم فوتبال باشگاه شهرداری اخلاقیات برای ما مهم است،افزود: اخلاق نیک از سابقه و پيشينه برجسته ای در فرهنگ و تاريخ كشور ما برخوردار است و بازیکنان شهرداری دارای اخلاق نیک هستند.

 

وی فرهنگ ورزش آستارا را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: بیشترین تاکید ما به بازیکنان رعایت نظم و انضباط و اخلاق مداری است.

 

رافت با بیان اینکه بازیکنان تیم در هر بازی با نام شهید به میدان مسابقه می روند، گفت: شهدا قهرمانان واقعی کشور هستند چرا که از همه چیز خود گذشتند تا ما امروز در آسایش و امنیت زندگی کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال شهردای بندر آستارا با اشاره به اینکه تا آخرین قطره خون و انرژی که داریم برای اعتلای نام گیلان و شهرستان آستارا می جنگیم، افزود: کیفیت بازی تیم هر روز بهتر می شود و امیدوارم بتوانیم جواب محبت های شهروندان و علاقمندان را بدهیم.

 

رافت خود را سرباز شهرستان آستارا دانست و خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار دارم از لحاظ مادی و معنوی به تیم کمک کنند.

 

*تیم شهرداری متعلق به شهرستان آستارا است

«طوفان کارگر» نیز در این آیین، اظهارکرد: تمام تلاش ما بر این است نتایج خوبی را تیم فوتبال شهرداری آستارا کسب کند.

 

مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا با بیان اینکه این تیم مشکلات زیادی دارد و یکی از این مشکلات مسائل مالی است، افزود: داشته های ما در برابر کارهایی که انجام می دهیم برای اداره تیم ناچیز است.

 

وی با اشاره به اینکه این تیم متعلق به شهرستان است و برای شخص خاصی نیست، تصریح کرد: یکی از اقدامات برای حمایت از تیم صدور و اعطای کارت هواداری است که امیدوارم شهروندان با خرید این کارت ها حامی تیم باشند.

 

کارگر با بیان اینکه مردم آستارا مردمانی خیر هستند و سال گذشته در کمک به بیمارستان این را به اثبات رساندند، گفت: آنهایی که می توانند در کنار تیم و حامی باشند تا شاهد افتخار آفرینی باشیم.

 

به گزارش شبستان، پس از صعود تیم شهرداری آستارا به لیگ دسته اول فوتبال کشور و درخشش تیم در این مسابقات، که موجی از شادی و خرسندی عمومی را در سطح شهرستان در برداشت، باشگاه شهرداری آستارا جهت ایجاد تعامل بهتر بین هواداران و باشگاه، اقدام به رونمایی از کارت هواداری کرد.

طرفداران و هوادارانی که در سال‌های متمادی حمایت خود را از تیم شهرداری و ورزش آستارا ابراز کردند می توانند از این پس با خرید کارت‌های هواداری از تیم فوتبال شهرداری آستارا به صورت مادی و معنوی حمایت کنند.

کارت هواداری باشگاه شهرداری آستارا در سه طرح برنزی، نقره ای و طلایی به ترتیب ۲۰۰ هزار تومان ،۵۰۰ هزار تومان و یک میلیون تومانی جهت حمایت از تیم فوتبال شهرداری آستارا طراحی شده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

علاقمندان و هوادارن تیم شهرداری آستارا جهت خرید کارت می توانند با واریز مبالغ تعیین شده به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۲۵۱۲۵۴ و یا شماره حساب ۰۳۶۱۸۳۵۸۲۳۰۰۲ و تماس با شماره ۰۹۱۱۳۸۱۷۶۶۵ کارت هواداری خرید و از تیم فوتبال شهرداری حمایت کنند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرداری اخلاق بازیکنان فرهنگ ورزشی بندر آستارا تیم فوتبال شهرداری آستارا کارت هواداری تیم شهرداری بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان جی مسدود خواهد شد

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با اشاره به ادامه شاخه غربی پروژه یادگار امام گفت: برای اجرای این پروژه در صورت موافقت شورای تامین استان "میدان جی" برای اجرای پروژه انسداد خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در جریان دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران در گزارشی به وضعیت شاخه غربی پروژه یادگار امام اشاره و اظهار کرد:‌ اجرای این طرح اثر بسیاری را بر مناطق جنوبی و جنوب غربی پایتخت خواهد داشت.

وی افزود:‌ این پروژه در بخش پادگان جی و اراضی مربوط به آموزش و پرورش رفع معارض شده و در اختیار شهرداری قرار گرفته و توافقات نهایی با وزارت دفاع و ارتش انجام شده و در حال حاضر 70 درصد اراضی در اختیار شهرداری تهران قرار گرفته است.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در ارتباط با ادامه شاخه غربی یادگار امام خاطرنشان کرد: قرار بر این است که انسداد میدان جی در شورای تامین استان تهران مطرح شود و امیدواریم هفته آینده مجوز انسداد این مسیر صادر شود. البته مشکلاتی برای تردد شهروندان ایجاد می‌شود اما درخواست همکاری داریم و ما تلاش داریم که در سه شیفت کاری این بخش پروژه را پیش ببریم.

عملیات اجرایی اصلاح هندسی در بزرگراه یادگار امام(ره)

حق‌بین با اشاره به اینکه 40 درصد پروژه یادگار امام در میدان جی قرار گرفته است، اضافه کرد: شاید ناچار باشیم پس از تصویب در کمیسیون، برخی درختان را جابجا کنیم البته بنا بر برآوردهای صورت گرفته در قالب طرح، 7 هکتار از فضای پیرامونی میدان جی و میدان فتح فضای سبز کاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در میدان فتح در 3 سطح اجرا خواهد شد تصریح کرد: یک تونل 350 متری در پروژه پیش‌بینی شده و برای اینکه بتوانیم از معارضین عبور کنیم سعی خواهیم کرد شرایط را با تاسیسات موجود منطبق کنیم.

معاون شهردار تهران ادامه داد: پیش‌بینی ما بر این است که بخشی از این پروژه ترافیک قابل توجه از میدان فتح را برطرف کند و در 6 ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم. البته پروژه یک باره افتتاح نخواهد شد و به تدریج مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. و چنانچه در شورای تامین به انسداد میدان جی رای داده نشود، کار ابتر خواهد ماند. امیدواریم با همراهی پلیس و اطلاع‌رسانی در این خصوص پروژه اجرایی شود.

وی در خصوص نهضت تامین پارکینگ در سطح شهر تهران گفت: این کار در کلان جزو ماموریت‌های فنی عمرانی نیست اما توافقنامه‌ای با مجموعه سازمان حمل و نقل و ترافیک به امضا رسیده تا پروژه‌هایی توسط معاونت فنی عمرانی اجرا شود.

حق‌بین افزود: 6 پروژه طراحی شده است که ان‌شاءالله نخستین پروژه در شهرداری منطقه 15 تحت عنوان پارکینگ مینابی افتتاح می‌شود و در ادامه در محله جوادیه و ... به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در ارتباط با وضعیت اجرای پروژه زیرگذر میدان سپاه تصریح کرد: این پروژه از غرب به شمال میدان سپاه طراحی شده و در حال واگذاری کارگاه به پیمانکار هستیم و به محض واگذاری کارگاه فرآیند اجرای پروژه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد