Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد روز پنجشنبه ضمن تبریک سالروز مولی متقیان حضرت علی(ع)، بهترین راه برای شناخت و معرفی شخصیت وارسته و کامل امیرالمومنین (ع) را کتاب ارزشمند نهج‌البلاغه برشمرد و افزود: این دریای بزرگ آموزه های اخلاقی و دینی باید در تمام مناسب ها و در مراسم روضه‌ خوانی و مرثیه ‌سرایی مورد استناد قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی نهج‌البلاغه سخنان امیرالمومنین علی(ع) و نوع نگاه آن حضرت به مسائل مختلف است که از این طریق می‌توان شخصیت متعالی ایشان را بیش از پیش شناخت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر اینکه معرفی تمام ابعاد شخصیتی حضرت علی (ع) به‌عنوان یک الگوی انسان کامل برای جوانان در شرایط حاضر بسیار مهم و ضروری است، خاطرنشان کرد: حضرت علی(ع) نمونه بارز یک انسان متعالی بودند و این امر علاوه بر پرورش در دامن پیامبر اکرم(ص)، ناشی از روحیه والای ایشان در حقیقت ‌طلبی و خداباوری بود.
وی تاکید کرد: نباید در پرداختن به شخصیت والای این امام نگاه تک بعدی صورت گیرد و آن امام علی (ع) را تنها فردی در گوشه محراب و مشغول به راز و نیاز معرفی شود که در نهایت به شهادت رسیده است. 

برچسب‌ها هرمزگان ولادت حضرت علی سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان ولادت حضرت علی سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان ولادت حضرت علی سازمان تبلیغات اسلامی اخبار کنکور حضرت علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فاروق سلیمانی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس شهر و روستای این شهرستان برگزار می گردد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد هدف از این آموزشها را آگاهی بخشیدن و نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در کودکان عنوان کرد و گفت: این آموزشها با موضوعات زیست محیطی در خصوص مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • فضیلت‌گرایی اخلاق توحیدی برترین مرتبه اخلاق است
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • فال حافظ امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • معرفی کتاب «فیزیک خداباوری»
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • مسئولان در امر حجاب وظیفه حاکمیتی، اخلاقی و اجتماعی دارند
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است