Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@02:15:18 GMT

این مرد با 10 کلت کمری در خاک ایران چه می کرد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۱۶۰۱

این مرد با 10 کلت کمری در خاک ایران چه می کرد

در یک عملیات ۱۰ قبضه اسلکه توسط اطلاعات هنگ مرزی شهرستان پاوه کشف و ضبط شد.
به گزارش رکنا،  در یک عملیات ۱۰ قبضه اسلکه توسط اطلاعات هنگ مرزی شهرستان پاوه کشف و ضبط شد.
 کارکنان معاونت اطلاعات هنگ مرزی پاوه با پوشش و رصد اطلاعاتی منطقه و با چندین شبانه روز کار اطلاعاتی در یک عملیات ، موفق به کشف و ضبط تعداد ۱۰ قبضه کلت کمری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث کلت کمری پاوه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا بازیگر سینما و تلویزیون ایران قتل عکس تهران قیمت بورس بازیگر فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید محدودیت‌ها برای گردشگران پاکستانی در سفر به ایران

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد؛ پس از حمله ماه گذشته به یک اتوبوس مسافربری در مسیر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان به نقطه صفر مرزی با جمهوری اسلامی ایران در شهر «تفتان»، گزارش ها حاکی است محدودیت و قوانین سختی برای سفر زائران و گردشگران پاکستانی به ایران اعمال شده است.
براساس این گزارش درحال حاضر هیچ زائر یا گردشگر پاکستانی نمی تواند با شرکت‌های اتوبوس‌رانی خصوصی از مسیر «کویته» عازم ایران شود و دولت محلی با شرکت‌هایی که اقدام به حمل زائران و گردشگران کنند؛ برخورد قانونی می کند.
به گفته منابع خبری دولت محلی ایالت بلوچستان بار دیگر اعزام زائران و گردشگران پاکستانی به ایران تحت حفاظت شدید نیروهای ارتش این کشور را آغاز کرده است، اما به دلیل عدم ارائه برنامه دقیق در این زمینه مسافرانی که قصد سفر به ایران دارند وادار به اقامت یک الی دو هفته در شهر کویته می‌شوند.
زائران و گردشگران پاکستانی باید پس از رسیدن به شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان برای دریافت بلیط اتوبوس هایی که تحت تدابیر شدید ارتش عازم مرز ایران می‌شوند؛ ثبت نام انجام دهند.
بنا بر اعلام رسانه های محلی بلوچستان پاکستان اعمال این محدودیت‌ها در چند روز گذشته تحصن و اعتراض شرکت‌های اتوبوس‌رانی خصوصی این ایالت را نیز درپی داشته است.
گفتنی است بسیاری از رهبران مذهبی پاکستان باتوجه به نزدیکی ایام محرم و اربعین حسینی که در آن ده‌ها هزار نفر از زائران پاکستانی عازم ایران و عتبات عالیات می‌شوند رسیدگی فوری مقامات دولت محلی و رفع محدودیت‌های سفر به ایران را خواستار شده‌اند.
ماه گذشته بر اثر حمله گروهی از افراد ناشناس به یک اتوبوس مسافربری در منطقه «نوشکی» در ایالت بلوچستان این کشور ۹ شهروند پاکستانی که عازم ایران بودند کشته شدند.
پس از این حمله تدابیر امنیتی ویژه در مسیر های منتهی به مناطق مرزی ایران و پاکستان اتخاذ شده است.
این درحالی است که سفر زائران و گردشگران پاکستانی به ایران از مسیر گذرگاه مرزی «ریمدان» در جنوب پاکستان هیچگونه محدودیتی ندارد؛ اما در یک ماه گذشته وقوع سیل در شهر «گوادر» و مناطق اطراف این گذرگاه مرزی به اختلال موقتی درعبور و مرور در گذرگاه مرزی «ریمدان» منجر شده است.

دیگر خبرها

  • بارش باران اخیر در پاوه از مرز ۱۰۰۰ میلی‌متر گذشت
  • بارش باران و پیدا شدن ۲ قبضه نارنجک در مهران
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • گردنه تته در محور پاوه به مریوان مسدود است
  • تشدید محدودیت‌ها برای گردشگران پاکستانی در سفر به ایران
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند