Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید با ایجاد ارتباط منطقی و علمی بین وکلا و قضات استان کهگیلویه و بویراحمد و تشکیل همایش‌های حقوقی مشترک گامی جدی در احیای حقوق عامه و اتقان آراء برداشته شود.

خبرگزاری میزان - به مناسبت هفته وکالت نشستی با حضور حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، سید وحید موسویان معاون نظارت بر امور وکلا و کارشناسان و نمایندگان کانون وکلا و مرکز وکلای قوه قضائیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت هفته وکالت با وکلای استان، نمایندگان و جمعی از وکلای دادگستری و مرکز وکلای قوه قضائیه دیدار کرد.

در این نشست نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن بر شمردن اهم اقدامات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله تشکیل قرارگاه مرکزی حفظ و صیانت از حقوق عامه، بطلان واگذاری بدون ضابطه، نظارت بر کارخانه ها، مختومه شدن ۹۲ درصد از پرونده‌های مُسن بدون احتساب اجرای احکام، تأسیس کتابخانه حقوقی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، چاپ کتاب نشست‌های قضایی و احیای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم، اظهار کرد: نهاد وکالت در استان کهگیلویه و بویراحمد نهادی پویا و دارای ظرفیت بالا است.

وی ادامه داد: باید با ایجاد ارتباط منطقی و علمی بین وکلا و قضات استان کهگیلویه و بویراحمد و تشکیل همایش‌های حقوقی مشترک گامی جدی در احیای حقوق عامه و اتقان آراء برداشته شود.

بیشتر بخوانید: نهاد وکالت موثر و کارآمد می‌تواند جایگاه قضایی استان کرمان را ارتقاء بخشد

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأکید بر اینکه مسئولیت حرفه‌ای وکلای دادگستری، تلاشی جهت اجرای عدالت و هدایت صحیح دعوی است، افزود: به همین جهت اصول جهانی اخلاق حرفه‌ای وکلاء از جمله اصل وفای به عهد و اصل مدارا و صبر در اکثر نظام‌های حقوقی به رسمیت شناخته شده است.

نگین تاجی افزود: حفظ حرمت و منزلت حرفه‌ای وکلا برای انجام وظایف وکالت امری ضروری و غیرقابل انکار است و شایسته است فرهنگ وکالت در خور شأن وکلا نهادینه شود همچنین حفظ احترام وکلای دادگستری که در جهت ایجاد زمینه برای احقاق حق و اجرای عدالت فعالیت می‌نمایند، لازم است.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ وکالت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرهنگ وکالت رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد احیای حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • رئیس فراکسیون کارگری: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • قانون جامعی در مورد حقوق عامه و آزادی‌های مشروع وجود ندارد