Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، محموله حمایتی خود از زلزله زدگان سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد را به همراه تیمی متشکل از پرسنل این شرکت روز گذشته به این مناطق ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این محموله که با هدف حمایت از آسیب دیدگان این حادثه به مناطق زلزله زده ارسال شد، 500 تخته پتو و 3000 بسته مواد غذایی شامل «حبوبات»، «تن ماهی»، «رب گوجه فرنگی»، «ماکارانی» و «روغن» وجود داشت.   شرکت ارتباطات سیار ایران با اختصاص بیش از ده میلیارد ریال به این پویش، در کنار جمعیت هلال احمر و نهادهای قانونی مشغول توزیع بسته های مذکور در بین هموطنان عزیزمان در مناطق زلزله زده است.   این حادثه که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت و مصدومیت تعدادی از هموطنان و خسارت به واحدهای مسکونی را سبب شد، در ساعت 22:05 چهارشنبه 29 بهمن ماه سالجاری به قدرت 5.6 ریشتر در بخش‌هایی از استان کهگیلویه و بویراحمد روی داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پروتکل الحاقی عبدالله احمدیه پهپاد کمان 22 روز پدر ایام البیض ارتباطات سیار ایران همراه اول کهگیلویه و بویراحمد زلزله بسته حمایتی پروتکل الحاقی عبدالله احمدیه پهپاد کمان 22 روز پدر ایام البیض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام محمد رضا بخشی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود گفت: هر بسته به ارزش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شامل اقلامی از جمله برنج، روغن ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب